6.12.13

Julekalender - 6. December

Hej tøser! Efter gårsdagens storm, hvordan ser det så ud ved jer nu? Her til morgen fandt jeg ud af, at vores ene kæmpe træ var væltet, lige udenfor vores hus! - Virkelig skræmmende alligevel, men der er heldigvis ikke sket noget! I morgen smutter min familie & jeg til Sønderjylland, da vi skal fejre min kære farmor & farfar's guldbryllup, som jeg også tidligere har nævnt på bloggen. Jeg glæder mig virkelig, det er er faktisk sjældent (desværre) at jeg ser min familie, så når jeg endelig skal være sammen med dem, glæder jeg mig som bare pokker! 

Nu hvor vi skal til guldbryllup, vil jeg selvfølgelig gerne være lidt fin, & jeg har os rigtigt været ude & få brugt nogle penge på en ny kjole, sko & smykker. Kjolen viste jeg tidligere på ugen, men nu vil jeg da lige vise jer den fine halskæde som jeg har købt, & mine lækre nye sko, som jeg også skal have på i morgen. Der kommer helt sikkert billeder op på bloggen af mit outfit på søndag, men der bliver nok ikke blogget i morgen, men det håber jeg, at i kan leve med, hihi. Hav en skøn weekend, sweeties 

Husk & deltag i bloggens første jule giveaway! - I kan deltage lige her 

2 kommentarer: