12.12.13

Vinder af giveaway + vigtig info

Godmorgen sweeties!
Jeg beklager den ekstreme stilhed som har overtaget bloggen, men der er selvfølgelig en god forklaring på det! Min elskede stationær computer er brændt sammen, så lige pt. står jeg uden computer, og har meget svært ved at kunne få blogget! Timingen passer virkelig perfekt, for i skolen har vi projektuge, så al' arbejdet skal laves på skolen, da jeg ikke kan fortsætte arbejdet derhjemme, desværre. - Så lige nu sidder jeg faktisk også på skolen med en af skolens bærbare, så jeg kan få lavet mit projekt. Og så tænkte jeg, at jeg lige hurtigt kunne finde en vinder af bloggens første jule giveaway, som egentlig skulle have været gjort i tirsdags, men pga. mit utrolige uheld med min computer, har det ikke kunne lade sig gøre, det beklager jeg! Jeg skal nok finde en løsning hurtigst muligt om hvad jeg skal gøre, så jeg hurtigt kan komme tilbage til bloggen, og få gang i min julekalender igen + sat gang i de giveaway's som jeg har til jer. - Vil også gerne lige takke for de kommentarer som i har skrevet på bloggen til mine indlæg, beklager meget at jeg ikke har svaret jer på dem, det skal jeg nok få gjort!

Men nu til vinderen af bloggens første jule giveaway, som bestod af et lækkert gavekort til Bowl'n'fun med 1 times gratis bowling for max. 6 personer:

Kæmpe stort tillykke Camilla! Jeg håber at du og dine 5 barndomsveninder får en rigtig hyggelig tur, & får bowlet på livet løs! & du har helt ret, julen handler bestemt ikke kun om at være sammen med sin familie, men også sine nærmeste! Jeg kontakter dig så snart jeg får mulighed for det, glædelig jul

- Også rigtig glædelig jul til jer andre, der kommer endnu en jule giveaway på bloggen, så snart at jeg får muligheden! & tak til jer andre som deltog i denne giveaway! Kæmpe knus & glade/(stressede) juletanker herfra
♥ 

2 kommentarer:

  1. Åhhhh ej hvor fedt! Du har lige gjort min dag endnu bedre søde! 1000 tak :D Er sikker på, at mine veninder også bliver helt vilde, og slet ikke kan får armene ned! Rigtigt glædelig jul ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er jeg skam glad for at læse!
      Håber i får en rigtig dejlig tur! ♥

      Tusinde tak søde, knus ♥

      Slet