5.12.13

Julekalender - 5. December


Godaften sweeties!
Håber i alle er sluppet godt fra Bodil, i god sikkerhed! Sikke dog et vejr, hold da op! - Glæder mig til at se hvordan det hele ser ud i morgen, når lyset træder frem. Indtil videre har vi "kun" været udsat for stole der er væltet, samt tror jeg, at der er et træ eller to der er kommet med i faldet + nogle tagsten. Men udover det, så er der ikke sket det store! (Heldigvis) Tidligere til aften da Bodil lige var kommet til Danmark, var jeg alene hjemme, & pludselig gik al' strømmen i huset. & jeg siger jer, at jeg skreg som bare pokker! Hold nu helt op, hvor blev jeg bare forskrækket! Udover det, så ligger jeg syg under dynen, & har gjort det lige siden i går, desværre. - Virkelig dårlig timing når jeg skal til min farmor & farfar's guldbryllup på lørdag, men jeg håber da, at jeg når at få det bedre inden da! Så dagen har jeg bare brugt på afslapning under dynen med en masse te, og så benyttede jeg mig også lige lejligheden til at ordne mine negle, hihi. Ellers vil jeg bare ønske jer en fortsat dejlig aften, pas nu godt på jer selv
 

7 kommentarer:

  1. Glæder min virkelig til det er overstået! Det er stadig ret vildt her i Sverige! (Er faktisk også gået igang med mine negle. Haha)
    God bedring til dig! :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også forfærdeligt med den storm! Glad for at det er overstået nu!
      & tusinde tak! :-)

      God weekend, knus ♥

      Slet
  2. God bedring til dig også, ligger også selv syg..:(

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er bare træls! Rigtig god bedring til dig også ♥

      God weekend, knus ♥

      Slet
  3. Rigtig god bedring! ❤
    Her skete der heller ikke det helt store, men det lød godt nok voldsomt i går!
    Jeg er ikke så meget til sådan noget med storm, synes det er uhyggeligt ;)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! ♥
      Lyden var virkelig slem, hold da helt op! :o)

      Hav en god weekend, knus ♥

      Slet
  4. sikke nogle fine lakker!

    Forresten har jeg en giveaway i gang på min blog, tjek den gerne ud!
    - http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/12/christmas-giveaway.html

    SvarSlet