12.8.13

Hello homework

"Godmorgen 9.c & velkommen tilbage, håber i har haft en dejlig ferie. Her et et "lille" kompendium   som i, i en lille gruppe lige skal lave en lille opgave i, & lave en kort fremlæggelse for klassen i morgen" Jamen godmorgen til dig, & tak. Sådan startede min første skoledag altså i niende klasse, men ja, havde vel set den komme, går jo trodsalt ikke i første klasse mere ;-) Allerede i dag er der givet lektier for i biologi & dansk, samt skal vi da os lige forbedrede os på en bette test i fysik til på fredag. Hello homework. Helt mærkeligt at træde ind på skolen her til morgen & vide, at man gik i den ældste klasse på skolen. Men hvor var det bare skønt at se dem alle sammen igen! Håber i alle har haft/får en god første skoledag


8 kommentarer:

  1. Dejlig start! jeg starter først på torsdag, på gymnasiet, men frygter det værste! :(

    Knus Mia. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt ekstremt, haha! Ih, du skal have rigtig meget held & lykke i morgen! ♥

      Slet
  2. Åh ja.. lektier, jeg startede i ottende, så det var ikke helt lige så slemt, men det er i hvert fald hårdt, men også rart at komme tilbage ^_^

    knus
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt ekstremt lækkert at være tilbage, men lektierne kunne jeg nu godt undvære ;-)

      Knus ♥

      Slet
  3. sådan så tror jeg nok jeg har fået tilmeldt mig til din blog :) men ellers så læser jeg den alligevel så snart der kommer et nyt indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor lækkert, altid dejligt med nye læsere, hihi ♥

      Slet
  4. Bum bum! Så fik man det i hovedet.. Håber også du har haft en god sommer fru lærer..
    Lige pt på efterskolen er det bare ren hygge og lejerskole ;))

    Knus<333
    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lige det jeg tænkte, haha!
      Ej, hvor lyder det bare lækkert! :-)

      Knus ♥

      Slet