14.8.13

I have not forgot you!

Hey sweeties.
Lige en lille undskyldning fra min side af; bloggen har været en smule stille angående indlæg & kommentarerne på min & jeres blogge, & det er jeg virkelig ked af. Er normalt ikke typen, der vil lave sådan nogle indlæg, men i skulle lige vide, at jeg ikke har glemt jer! Har lige skulle faldet til igen efter skolen er begyndt, vænne mig til at have lektier for & komme sent hjem, så der har ikke været særligt meget overskud til bloggen, & det beklager jeg, men har lige skulle falde til igen. :-) Håber i alle har haft en super fantastisk dejlig dag, det har jeg i hvert fald

8 kommentarer:

  1. Du er bestemt ikke den eneste søde :-) Og det er også helt okay, husk at at skolen altid kommer i første række!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det, skolen vil altid komme i første række, men derfor er jeg stadig ked af, at min aktivitet ik' har været så god på det seneste :o)

      Hav en god dag søde ♥

      Slet
  2. Good luck for the test tomorrow.

    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! Just what i needed :')

      Hugs ♥

      Slet
  3. Uha - ja jeg er meget slemmere end dig søde :)) min blog har stået grusomt stille.. :o

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt forfærdeligt, får altid så dårlig samvittighed :o)
      Håber det hele går på efterskolen søde, knus ♥

      Slet
  4. skøn blog du har dig!! :DD

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusinde mange tak! :') Sætter jeg stor pris på, at du synes!

      Knus ♥

      Slet