3.5.13

Årets første grillning!

Hello sweethearts! 
Er det bare mig, eller begynder "sommer"vejret at komme til Danmark? - De sidste par dage har været med møg lækkert vejr, & efter min mening, må det meget gerne fortsætte sådan! :-)
Her den anden dag købte min kære mor & jeg en lille hyggelig grill i jysk til en 'halvtreller', da vi blev enige om, at det var meget mere praktisk at have en bette grill stående, til når vi kun er os to hjemme, & skal have noget i skrutten, i stedet for at skal have gang i den store grill. - Så den er blevet udnyttet for første gang - faktisk os årets første grillning, der er da bare næsten heller intet bedre, end duften fra en grill med lækkert mad på!

I ønskes en fantastisk weekend 




6 kommentarer:

  1. Åhhhh hvor ser det lækkert ud! Jeg elsker selv at grille på de lange varme sommeraftner!

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var simpelthen os så lækkert! - Kom helt i sommerhumør! :-)
      Ditto, det må meget gerne blive sommer NU! ;-)

      Kigger forbi med det samme!

      Slet
  2. Gid det var mig der skulle have grill mad :)

    Kig forbi og smid en kommentar ;)
    Knus //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, fornemmer slet ik' jalousien ;-)

      Slet
  3. Spareribs!!<<3<3<33


    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig bare fantastisk! <3

      Slet