4.5.13

Allerede et år siden..

Godmorgen bloggen ♥
Præcis idag, er det allerede et år siden, at jeg blev konfirmeret, & jeg kan slet ik' forstå det!
Hvor blev tiden dog af? 
Det er helt surrealistisk, at det hele er gået så hurtigt, & det går jo kun samme vej nu.
Havde den dejligste dag sidste i år, med mine nærmeste omkring mig, massere af fine gaver, roser & taler - & hvad der ellers hører til på sådan en dag.

Blev konfirmeret i Skannerup kirke d. 4. Maj 2012 kl. 10.00 - Samme kirke som jeg blev døbt i.
Kirkens forløb var en anelse kedelig, & noget af en kold fornøjelse, da præsten havde glemt at tænde for varmen i kirken, så alle os pigekonfirmander, der sad i vores fine "korte" kjoler, sad & hunde frøs under hele forløbet.
Efter kirken kom en masse hen & ønskede tillykke, & jeg modtog roser & kort i bunkevis! 

Da der var afgang fra kirken, blev jeg hentet i en super lækker grøn Jaguar, som vi så trillede afsted i hjem til mit hus, hvor vi skulle holde festen.

Kunne ikke være mere taknemmelig for den dag jeg fik, den er virkelig så ubeskrivelig fantastisk, & det er en dag jeg aldrig glemmer!
Fik de sødeste sange & en dejlig tale fra min mor & far, samt havde jeg lavet en sang til mine forældre & min søster, & skrevet en tale.
Den tale jeg holdt for mine forældre var meget rørerende, & det er et øjeblik, som altid vil være i mit hjerte.

Kunne ikke være mere tilfreds med min konfirmation!

Kunne i tænke jer at se flere billeder fra min konfirmation? 


4 kommentarer:

  1. Hvor er du fiiiin søde !

    Kig forbi og smid en kommentar :)
    Knus //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne se nogle flere billeder. :)


    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, laver et indlæg med flere billeder i løbet af de næste par dage! :-)

      Slet