1.5.13

Tivoli friheden i morgen!

Hello bloggen ♥
I morgen skal jeg i tivoli friheden sammen med min bedste veninde direkte efter skole, så der bliver ikke blogget, da vi skal være der hele dagen, så i ønskes en super dejlig dag i morgen!
Anyway - lavede lige to collager, så det ikke bare var ren tekst! :-)

Elsker at være i tivoli friheden, det er altid så hyggeligt at gå derinde!
Min yndlings forlystelse i friheden må nok være Cobraen!
Sidste sommer tog jeg mig endelig sammen til at prøve forlystelsen Cobraen, dog havde jeg mange overvejelser omkring mit valg inden, da Cobraen havde været styrtet ned det ene år, så tænkte lige over mit valg en ekstra gang! - Men da jeg så fik mig selv "overtalt" til at prøve den, kunne jeg SLET ik' få nok! - Den skal helt klart prøves igen i morgen! :-)

Min anden yndlings forlystelse må nok være Pegasus! Nøj, hvor er den grineren! - Den skal helt klart os prøves i morgen! 

Har du været i tivoli friheden før? - Hvis ja, hvilken er din yndlings forlystelse? 
Cobraen
                                                  (Denne video ejes ikke af mig)

                                                  (Denne video ejes ikke af mig)

5 kommentarer:

  1. Har aldrig været i tivoli friheden før, men kunne godt tænke mig det! Elsker vilde forlystelser og generelt bare stemingen i et tivoli. :-) Håber dagen i tivoli var god søde.

    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da os for dårligt, at du ik' har været det, hihi ;-)
      Er os helt vild med vilde forlystelser, især dem jeg aldrig har prøvet før! - Giver sådan et lille adrenalin kick, efter sådan en tur! :-)
      Der er virkelig heller intet bedre end stemingen i sådan et tivoli!
      Jeg havde en super hyggelig dag, & fik prøvet en masse vilde ting! :-) ♥

      Slet
  2. Hvor lyder det bare hyggeligt, elsker den park!
    Cobraen er også blandt mine favoritter, men var godt nok også nervøs første gang jeg prøvede den.. :O

    - mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var os utroligt hyggeligt! :-)
      Cobraen er simpelthen alt for fed, men havde det præcis på samme måde som dig - TOTALT nervøs! Især fordi den jo som sagt har været styret :o)

      Slet
  3. Håber du hyggede dig! - men selvfølgelig gjorde du det! :)

    Jeg har været i tivoli friheden mange gange, men kun lige her i efteråret vovede jeg mig op i Pegasus og Cobraen... Eller der var total gruppepres på - hahah. Jeg er sådan en kylling når det gælder sådan noget! Jeg får også lidt ondt i nakken af vilde forlystelser... Jeg er sådan en wuss. ;))

    Knus<3
    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet