1.2.14

Vigtig meddelelse

Godmorgen sweeties!
Så har jeg taget mig en vigtig beslutning angående min blog. Jeg har besluttet mig for, at rykke min blog over til Bloggers delight. Efter mange overvejelser frem & tilbage om hvilke konsekvenser det ville føre til osv., har jeg dog endelig truffet min beslutning. Det betyder desværre, at jeg mister 241 skønne læsere via. GFC. Selvfølgelig er jeg klar over dette, & jeg er selvfølgelig også rigtig ked af at miste jer skønne læsere, men håber inderligt at i stadig vil følge mig på min nye blog. Det bliver en blog med nye indlæg, nye billeder, en ny start, men med den gode gamle header, blog navn & den samme blogger. Når jeg nu engang får lavet min blog, kommer bloglinket til at være: Giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk 

Så alt bliver som før, udover at der vil blive blogget endnu mere end nu, & at det bliver på en ny webside. Tror det er rigtig godt for mig & min blog, at der sker noget nyt, så denne chance griber jeg med åbne arme, ligeså vel som alt andet jeg vil gå imøde. - Jeg sørger også for, at alle mine gamle indlæg her fra blogspot kommer med over på min nye blog!
Om lige præcis to måneder har jeg blogget i et år, & det har kun været med positive læsere, indlæg & en positiv blogger, hihi. Jeg håber at i forstår min beslutning, også håber jeg, at vi ses til en ny start! Tak fordi i har fulgt med, tak for alle jeres søde kommentarer, & tak fordi at i har lært mig så meget!

Knus & kys herfra 

1 kommentar:

  1. Bliver spændende at følge dig på den nye blog! Selvom jeg også synes denne blog var super fin :-)
    Har forresten en giveaway kørende på min blog hvis du skulle være interesseret :-)
    http://mariamajblog.blogspot.dk/2014/02/give-away.html
    kh Maria

    SvarSlet