21.12.13

Julemirakler

Hej sweeties!
Tre dage tilbage til juleaften, er i ved at glæde jer? I morgen står den på julebagning i det "lille" hus, kan slet ikke vente!
Har førhen hørt, at julen bringer mirakler med sig, men har sgu egentlig aldrig troet på det indtil nu, nu skal i bare høre!

Jeg har jo lovet jer, at jeg ville holde jer opdateret omkring min karakter for projektugen, hvor fremlæggelsen ellers i mit hoved ikke gik som forventet pga. nerverne. Men i går fik jeg noget af en overraskelse, da jeg fik sedlen med min karakter på. Et flot 10-tal er der blevet scoret hjem, kan slet ikke forstå det! Så lettet & stolt efterfølgende, det var jo min første prøve, også nakker jeg da lige sådan en karakter! - Må gerne forsætte sådan til sommer, hihi!

Mit andet julemirakel skete for en lille halv time siden. Ved egentlig ikke hvorfor jeg prøvede, men jeg tændte for sjov min stationær computer, & hvad skete der? Den tændte, & nu virker den igen! Hvordan pokker er det muligt? Dette indlæg er også skrevet fra min stationær, & jeg er begyndt at tro, at der er en engel over mig!


Har i oplevet noget lignende? Hold jer opdateret med bloggen, der kommer snart endnu en giveaway op! 

10 kommentarer:

  1. Sikke en god sang!

    - Deltag forresten gerne i min giveaway: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/12/christmas-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er simpelthen så fantastisk! :-)

      Uh, lyder spændende!

      Glædelig jul, knus ♥

      Slet
  2. Kan slet ikke vente!

    Smid gerne en kommentar på min blog ;)
    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bestemt ikke den eneste! :-)

      Glædelig jul, knus ♥

      Slet
  3. Glæder mig også til jul! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Forståeligt! Håber du havde en dejlig jul! :-)

      God aften, knus ♥

      Slet
  4. Mange gange tillykke med 10-tallet! Dejligt at holde ferie ovenpå det :D

    xo
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak! Ih ja, det var simpelthen så lækkert! :-)

      God aften, knus ♥

      Slet
  5. Uh hygge! Og stort tillykke med 10-tallet :-)
    God jul!

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du have! Håber du havde en dejlig jul :-)

      God aften, knus ♥

      Slet