23.12.13

Anmeldelse, rabatkode & overraskelse | Cleanbean.dk

Hej sweeties, glædelig lille juleaften! Så er det i morgen at det går løs, glæder i jer? :-)

Jeg har endnu engang indgået et samarbejde med Cleanbean, & i kan tro, at i bliver forkælet denne gang! Først der kan jeg da lige hurtigt fortælle jer, at i får 10% rabat inde på deres webshop, hvis i bruger rabat koden: GiveYourDay2013  & kan bestemt anbefale at få udnyttet den kode! For ikke nok med at i får 10% rabat, så har de altså allerede ekstremt tilbud på deres varer inde på deres webshop! Udover det, så har de fantastiske tilbud frem til nytår, hvor prisen på deres Black Mask falder hver dag!

Cleanbean er en webshop der sælger en masse lækre produkter til huden. Alt fra øjenmasker, ansigtsmasker & rensecremer - altså alt der kan føre hen til en fantastisk blød & ren hud. Udover det, så sælger de også den kendte Shills Black Mask til utroligt billige penge. Til jer der kender masken, der vil stor dele af jer sikkert også synes, at det er et helt fantastisk produkt. Shills Black Masken går ind & fjerner hudormer, reducere bumser & efterlader huden blød & ren. I kan købe masken her til sølle 26,- kroner! Kan man vidst roligt kalde for et røverkøb, hihi!

Det skal bestemt også lige nævnes for jer, at de har nogle fantastiske ansatte, som er ekstremt søde & hjælpsomme! De er altid klar på at besvare spørgsmål, & yder en fantastisk service!
Jeg modtog i torsdags nogle lækre produkter fra Cleanbean, som jeg har tænkt mig at anmelde for jer. Udover at jeg modtog nogle produkter til mig selv, så har Cleanbean & jeg også en lille overraskelse i ærmet til jer kære læsere. Hvad den er, kan i læse mere om senere i aften, hihi.
Videre til anmeldelsen:

Jeg modtog to fine pakker med Black Mask i, som jeg faktisk førhen har anmeldt for jer, men det skal bestemt ikke afholde mig fra at anmelde den igen, da det er et fantastisk lækkert produkt!
Denne Black Mask modtager man i disse små indpakninger, som ses på billedet.
Jeg er ikke en person der lider bestemt af urenheder & bumser, men lidt urenheder har man vel altid! Jeg smurte så Black Masken de steder jeg synes, at urenhederne er værst - på næsen, & lod det sidde i ca. en halv time, hvorefter jeg hev masken af, da den var fuldstændigt tør. Jeg kunne tydeligt se & mærke forskel! Min næse er blevet meget blødere & noget renere at se på, samt kan man se på masken, at den har trukket nogle hudorme med sig, så det er jo fantastisk! Super lækker produkt, som jeg klart kan anbefale jer!

Det andet produkt jeg modtog var en pakke med øjenmaske i. Jeg har hørt meget om denne øjenmaske, men ikke prøvet den, så den var jeg lidt spændt på at prøve!
Ligesom med Black Masken, så påførede jeg denne øjenmaske - dog under øjnene & ikke på næsen, hihi. Jeg lod den så også sidde i en halv times tid, hvorefter det halve af masken var "trængt" ind i huden. Herefter masserede jeg så resten ind, da jeg har læst inde på deres webshop, at det giver det bedste resultat. Masken mindsker sorte rander, poser & rynker under øjnene. Lige nu må jeg ærligt sige, at jeg ikke kan se noget resultat, udover at jeg er helt blød under øjnene. Jeg kan nok bedre bedømme det i morgen tidlig, når jeg står op, med forhåbentligt formindsket poser under øjnene. I kan købe deres øjenmaske lige her.

Et kæmpe tak til Cleanbean.dk for disse lækre produkter, i ønskes en glædelig jul, samt et fantastisk nytår!
 

4 kommentarer:

  1. Hvor lækkert!

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Lyder dejligt! God jul :)

    Jeg har lige startet en ny blog op, skal vi følges?
    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du havde en god jul :-)

      Kigger forbi :')
      God aften, knus ♥

      Slet