30.11.13

New in

Til venstre her / Til højre her 

Godmorgen sweeties!
Så er endnu en dag begyndt - endnu en ny start & endnu et varmt smil at starte dagen med.


I går skrev jeg, at jeg havde fået mig to nye lækre sager til mit tøjstativ, & jeg lovede jer, at jeg ville fremvise, hvad jeg havde fået mig. Fik også nævnt, at det begge var nogle kjoler, som jeg har haft vist på bloggen før, hihi. (Hvis det ikke kan huskes, kan i tjekke indlæggene her & her)
Udover det, så er det disse to skønheder som jeg har fået mig. Grunden til at jeg skulle have en ny kjole, er fordi at jeg skal til min kære farmor & farfar's guldbryllup næste lørdag, & der ville jeg gerne iføre mig en lækker kjole. Så min mor & mig tog til H&M, hvor vi fandt begge kjoler, som jeg har haft kigget på, på nettet. Kjolen til højre var faktisk min "plan A" til, at det var den jeg ville iføre mig i, & den jeg kiggede mest efter i butikken. Da jeg endelig fandt den i butikken, havde de den kun i min størrelse i denne blå farve. - Ikke at jeg synes den er grim, overhovedet, men jeg havde jo kun kigget på den i sort på nettet, så det var ikke lige hvad jeg havde forventet, hihi. Efterfulgt fandt jeg så den til venstre, som jeg også har haft kigget på, på nettet, & den var jeg virkelig også blevet helt forelsket i, da man kan style den til et super lækkert & elegant outfit. Begge kjoler er nu endt på mit tøjstativ, & jeg er vidst kommet frem til, at jeg ifører mig den sorte kjole til min farmor & farfar's guldbryllup på lørdag. - Der vil selvfølgelig komme billeder op på bloggen af mit outfit dertil. Hvad synes i om kjolerne? 

6 kommentarer:

  1. Er vild med den blå! Den er så sød! :) <3
    - Den sorte er virklig også fed!

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun give dig ret, den er virkelig sød, hihi! :-) <3
      - Tusinde tak Milla!

      God weekend, knus ♥

      Slet
  2. Hvor er de fine, de klær' dig virkelig godt!
    Jeg er specielt vild med den blå og dens detaljer ^_^

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Naomi, tusinde mange tak! ♥
      Den er virkelig også sød! :-)

      Glædelig jul, knus ♥

      Slet
  3. Elsker dem begge! Har selv kigget på dem :D

    De klæder dig. God 1. dec!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så lækre, kan klart anbefales! :-)

      Tusinde tak søde Anna ♥
      Glædelig jul, knus ♥

      Slet