24.10.13

Update med min træning

Hej sweeties!
Tænkte at det var længe siden, at jeg havde lavet en update omkring min træning, så det skal i da lige have!
De sidste tredive dage har jeg haft kastet mig ud i en squats-challenge, hvor målet var at jeg skulle lave 250 squats den sidste dag i challengen. Det var en utrolig hård challenge, for det gjaldt hele tiden om at holde fokus & ikke mindst bevare sit mod på at fortsætte & ikke give op. Jeg gennemførte challengen med de 250 squats til sidst, & kunne derfor stolt & forpustet godt tillade mig at klappe mig selv på skulderen.

Jeg har nu kastet mig ud i en ny challenge med min bedsteven, hvor der denne gang bliver sat fokus på maven. Jeg skal nu i tredive dage lave den samme øvelse; "crunsh it" et hvis antal gange. Denne "tabel" er dog noget anderledes, da man ikke stiger for hver dag, men skifter meget i hvor mange man skal lave. Jeg er nu ved dag 5, & har hviledag i dag, men i morgen skal jeg lave 100 "crunsh it". Jeg skal nok holde jer lidt opdateret med min challenge, & begynde at skrive mere omkring min træning & kost. Hav en fantastisk lækker aften

20 kommentarer:

  1. wauw hvor er din mave fin og flad, gid det var mig ;)
    God dag.
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor er du sød ♥

      Hav en dejlig aften ♥

      Slet
  2. Kunne man se forskel efter de 30 dage? :-*

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kunne man! Kan klart anbefale det, os selvom at det er utroligt hårdt! :-) ♥

      Knus ♥

      Slet
  3. Congratulations for being so focused on your training,
    nice body which proves everything was worth it.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! It mean everything ♥

      xoxo ♥

      Slet
  4. Det lyder utroligt spændende med nogle udfordringer! Jeg håber at det med maven kommer til at gå lige så godt for dig. Har selv nemt ved at give op - suk :(
    http://www.cecilie-bruun.dk
    https://plus.google.com/u/0/113398095211665842399/posts

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det helt bestemt også! Det er en super fed måde at udfordre sig selv på, så kan helt klart anbefale det! :-)
      Tusinde tak, det er jeg rigtig glad for! Jeg kender det virkelig godt, har selv også haft tanken om et give op mange gange, men minder mig altid selv om, at det er mig selv det går udover! :-)

      Hav en dejlig weekend, knus ♥

      Slet
  5. Tak for din kommentar! Din header er godt nok fin!!! Jeg vil rigtig gerne følges; hvis dit tilbud stadig står ved magt. :-P

    Glæder mig til at følge med i din trænings forvandling! Jeg har alt for let ved at gi' op - så altid noget at man kan få et lille skub, via. bloglandet! :)

    www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak Daniella! :-) Det lyder super fedt, jeg smutter selvfølgelig lige ind & følger dig med det samme! :-)

      Det er jeg glad for at læse! :')

      God weekend, knus ♥

      Slet
  6. Gid jeg havde en motivation til at dyrke sport! :) Men den skal nok komme! :D

    Knus Yasmin!
    http://yasmin-larsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg helt bestemt også, at den gør! Så længe man vil, så skal det nok lykkedes :-)

      Knus ♥

      Slet
  7. Fedt, at du har kastet dig ud i det!
    You go girl :-)

    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, søde Katrine! :-)

      Hav en god aften, knus ♥

      Slet
  8. Lækker mavseeee!

    Knus,
    www.victoria-k-dk.blogspot.dk <3

    SvarSlet
  9. Lyder spændende!
    Held og lykke! (;


    http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Janni! :-)

      Hav en god søndag, knus ♥

      Slet
  10. Sindsygt flot at du klarede squat challengen.. jeg måtte stoppe ved dag 22, jeg var helt finish :)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sørme også hårdt, hold nu helt op! :o)

      Hav en god aften, knus ♥

      Slet