29.10.13

Fall photoshoot




Her for to uger siden var jeg ude på et mindre "photoshoot" med min store søster, da jeg havde lovet hende, at jeg ville tage nogle efterårs billeder af hende. Normalt beskæftiger jeg mig mest med at fotografere naturen, så det var noget af en udfordring pludselig at have en 'model' foran sig, men jeg elsker udfordringer, så det var utroligt spændende at prøve! Mit næste photoshoot hvor jeg står bag kameraet er endnu engang med min store søster som model, dog kommer hendes kæreste, Nikolaj også med ind i billedet. Billederne kommer selvfølgelig op på bloggen, når de er blevet taget. Hvis i vil se flere billeder fra mit seneste photoshoot med min søster, så kan i tjekke mit facebook album ud lige her! Håber i får en dejlig dag

16 kommentarer:

  1. Virkelig gode billeder! :)

    Knus Yasmin!
    http://yasmin-larsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er du køn :)
    & tak for kommentaren på min blog. Knus <3

    Josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dog min søster, hihi :-)
      Det manglede da bare!

      Hav en skøn weekend, knus ♥

      Slet
  3. Rigtig gode billeder!

    Love Malene ♥
    justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Malene, er jeg glad for, at du synes!

      God weekend, knus ♥

      Slet
  4. Rigtig flotte billeder!
    - Hun har virkelig det sødeste smil! :))
    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Milla! :-) Helt bestemt!

      God weekend, knus ♥

      Slet
  5. super søde og smukke billeder, virkelig et smukt sted i har taget billederne!!
    Du for sej michelle! <3333

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig et lækkert sted at fotografere i! Hold nu helt op, hvor var der smukt! :o)
      Årh, tusinde tak søde ♥

      God weekend, knus ♥

      Slet
  6. Sikke nogle fine billeder :) vil du følges ad? Min blog er helt ny.
    signehs.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak Signe! :-) Det kan du tro, at jeg vil!

      Knus ♥

      Slet
  7. Super fine billeder! :)

    Knus - miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet