22.9.13

Shoutout

Hej smukke piger, et nyt slags indlæg herfra. Vil til at lave nogle shoutout's indlæg, hvor jeg udvælger nogle blogge, og giver dem et bette shoutout på min blog, da ikke nok med at jeg selv elsker at blogge, elsker også at læse andres. Det kommer til at foregå således; man linker sin blog i kommentar, også udvælger jeg et par stykker, som får et shoutout i et indlæg. Hvad synes i om idéen? :-) I hvert fald, hvis i vil have et shoutout, så link jeres blog som kommentar. Hav en dejlig søndag sweeties, læs med senere, hvor ugens challenge indlægget kommer ind!  

29 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn ide <3
    Knus.

    www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg glad for, at du synes <3

      God søndag, knus ♥

      Slet
  2. Jeg synes også at det er en skøn idé! Elsker selv at læse andres blogge :D

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er jeg glad for, Heidi! Det er virkelig også inspirerende på mange måder! :-)

      God søndag, knus ♥

      Slet
  3. Ville blive så glad hvis du ville gøre det med min blog <3

    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Det lyder da som en super fed ide :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Line, er jeg glad for, at du synes :-)

      God søndag, knus ♥

      Slet
  5. Super god ide, jeg vil blive rigtig glad, hvis du gad at lave en om min blog.

    www.madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg glad for, Helena! Hold øje med bloggen i løbet af den kommende uge, der vil indlægget komme op :-)

      God søndag, knus ♥

      Slet
  6. froekenlouise.blogspot.dk

    Mangler liv på bloggen min, og jeg tror et shout out fra dig vil hjælpe på det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, er jeg da glad for, at læse! Følg med på bloggen i løbet af den kommende uge, der vil indlægget komme op!

      God søndag, knus ♥

      Slet
  7. Super god ide :D

    http://danishblogbyline.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg glad for, at du synes Line! :-)

      God søndag, knus ♥

      Slet
  8. http://www.idaherself.blogspot.dk/
    Sød idé! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at læse Ida <3

      God søndag, knus ♥

      Slet
  9. Pisse, hammer, omega, god idé søde :-) Er stor fan!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er jeg glad for søde! :-)

      God søndag, knus ♥

      Slet
  10. Det er en super god ide, jeg er vild med din blog og
    det du skriver om, bliv endelig ved! :-)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, hvor er du bare sød Kathrine, er jeg glad for!

      Knus ♥

      Slet
  11. Super idé! :-)

    Knus - http://emma-kirstine.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er modtaget! :-) Tak for respons :')

      Knus ♥

      Slet
  12. Super fedt, der vil komme et indlæg op med nogle shoutout's i løbet af denne uge :-)

    Knus ♥

    SvarSlet
  13. Fantastisk idé - egentlig også bare fordi, man lige kan klikke ind på de andre, der kommenterer dette indlæg :)
    Forresten.. Jeg ved godt, det intet har med sagen at gøre, men jeg er fuldstændig forelsket i din header - har du selv lavet den? :)

    // http://namaostjerne.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige præcis det, i mine øjne er det skide smart, hihi! :-)
      Årh, tusinde tak, er jeg virkelig glad for at læse! & ja, jeg har selv lavet den :)

      Knus ♥

      Slet