28.8.13

Samarbejde med anden blogger | challenges

Godaften sweeties!
Så er jeg med søde Anne-Sofie fra bloggen 'Anne-S(miler)' indgået et lille blogger samarbejde, hvilket er et helt nyt projekt for os begge, & kan vidst roligt snakke for os begge, når jeg skriver, at vi har glædet os ekstremt meget til at komme i gang med dette projekt! Det var faktisk Anne-Sofie der kom på denne geniale idé, & er vild med den! Vi har nemlig besluttet os for, at vi vil give hinanden én challenge hver uge, som vi så skal blogge om via enten et blog-indlæg eller i en video - ekstremt spændende, right? :-) I denne uge har Anne-Sofie givet mig den challenge, at jeg skal være kreativ i et køkken, for jeg skal nemlig lave et måltid efter eget ønske!

Hvis i vil vide hvilken ugens-challenge jeg har 'kastet' i hovedet på Anne-Sofie, så smut lige forbi hendes blog. I øvrigt en skide skøn blog hun har sig, så kan klart anbefale den til jer! Hav en fortsat god aften

2 kommentarer:

  1. Fed blog du har!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusinde tak Asta!

      Vil jeg gøre! :')

      Slet