27.8.13

Answers to your questions!

Hey sweeties. Endnu en dag er gået med at lægge under dynen. Har fået set en masse fjernsyn & drukket alt for meget te, hihi. I går lavede jeg en bette spørgsmålrunde, & før at jeg svarer på spørgsmålene, vil jeg gerne lige starte med at skrive tak til jer der har stillet spørgsmål! 

Dine 3 ynglings bloggere - Mine tre ynglings bloggere er nok Tina Maria'sSandra Willer's & Aurora Mohn

Hvad vil du, når du bliver stor? - Jeg vil rigtig gerne være massør, hvor jeg på et tidspunkt kommer til (forhåbentligt) at eje mit eget. & som jeg har nævnt før, så vil jeg rigtig gerne være fotograf & der vil drømmen nok være at have mit eget studie.

Det bedste og værste ved at være syg? - Det bedste er helt klart al' den afslapning, massere af film, læsning i tøseblade også er det den bedste undskyldning for at lægge & dase hele dagen under dynen & drikke alt for meget varm kakao, hihi. Det værste er selvfølgelig at det aldrig er rart at være syg, & har til tider ekstremt svært ved at overskue noget (i hvert fald for mit vedkommende)

Hvad skal du efter 9. klasse? - Efter 9. klasse tager jeg lige 10. klasse med, da jeg skal på HF, & det kræver at man har 10. klasse med - simple as that. 

Yndlings musik? - Har en meget blandet musiksmag. Min musiksmag afhænger meget af hvordan mit humør er.

Hvad vil du helst spise resten af livet bacon eller chokolade? (og den du ikke vælger må du undvære..) - Det spørgsmål har jeg tænkt ekstremt meget over, haha! Men ville nok holde mig til chokoladen, da der er flere slags chokolader, (no shit Sherlock) så ville nok ikke blive ligeså træt af det som med bacon! 

Har du oplevet noget meget pinligt? - Det kan jeg vidst roligt skrive JA til. Laver næsten ikke andet end at være pinlig, haha

Skal du til Århus festuge? - Har overvejet det lidt, ja!

Vodka eller blå gajol? - Helt klart gajol, nam! 

Noget der virkelig gør dig glad? - Ja for pokker! - Har den bedste familie & de dejligste venner, samt nogle helt ekstremt søde læsere som altid kan få mig i utroligt godt humør! 

Noget der virkelig irriterer dig? - At man ikke kan leve evigt & at vi ikke har mere bacon, øv!

Savner du mig (bare en lille smule)? (Fra Rebekka Lausen) - Ja for pokker, helt bestemt! Det er virkelig underligt, at du er taget på efterskole & hører så lidt til dig nu, øv! 

Hvornår blev du sidst klippet? - Det er lidt over en måned siden. Skulle have klippet mine spidser, men fik lige klippet 10 cm mere af oveni hatten, damn! Kender i det? 

6 kommentarer:

  1. griner med, godt gået.,. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tusinde tak! :')

      God weekend ♥

      Slet
  2. Elsker virkelig også Aurora Mohn!! - Hendes kusine er også vild god!! :))
    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. De er begge helt fantastiske bloggere :o)

      God weekend, knus ♥

      Slet
  3. Fint indlæg! :)
    Jeg håber du vil skrive en kommentar tilbage!
    www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Michelle :-)
      Det kan du tro, at jeg vil!

      God weekend ♥

      Slet