26.7.13

What am i doing?

Hey søde tøser.
Som i måske kan bemærke, så er der sket en "lille" forandring på bloggen. Lige ved sagt; så er alt lavet om. Layoutet er anderledes, & headeren er ny. Kunne mærke, at jeg trængte til en forandring på bloggen, & er selv virkelig tilfreds med layoutet, synes det er blevet mere overskueligt, lyst & lækkert at se på. (Tror det var meget de kanter der var omkring indlæggende før, der gik mig en anelse på) Headeren ved jeg ikke om skal så sådan ud, jeg er stadig igang med at arbejde en smule på den, men nu ser vi - jeg er jo fuld af idéer hele tiden, hihi! :-) Det næste jeg er igang med, er at finde ud af, om jeg kan få nogle links oppe i toppen af bloggen. - Er der nogle af jer, der ved hvordan man gør? :) Hav en lækker dag sweeties

6 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser super fedt ud! Jeg er vild med det! :) Det er blevet super lækkert :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor lækkert at læse, Line! Er jeg glad for, at du synes! :-)

      Hav en fortsat god dag ♥

      Slet
  2. Jeg elsker hvordan din blog ser ud nu! Og headeren er jo virkelig flot ;-)

    xx,
    hejdi-s.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Heidi, tusinde tak! Er jeg virkelig glad for at læse :-)

      Knus♥

      Slet
  3. Hey igen smukke Michelle! - klar til at spamme med kommentarer! ;))

    Jeg synes headeren er virkelig fed! Den har du lavet godt<3 Ellers synes jeg din blog er blevet lidt anonym - den minder lidt om andres da den er helt hvid. Mangler lidt, du ved - Give my day colors ;))
    Men det er super med de nye faner/ting-man-kan-trykke-på-under-headeren (haha ved ikke hvad de hedder). Det burde jeg også lave.. hmm. Men ja det kan jeg vildt godt lide. Altså at man kan se alle dine billeder et sted og dine give aways et andet og sådan. Fedt, fedt.

    Men yeeahh håber du har det great
    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Rebekka, godt at du er tilbage, har manglet dine søde kommentarer, hihi ;-)

      Er jeg super glad for! Har selv været lidt i tvivl omkring mit layout, da som du selv skriver, er meget originalt, men er bare vild med at det er så overskueligt som det er, og at det er så lyst. Kan så dog godt se, at selve bloggens navn ik' rigtig rammer layoutet, men det var så der jeg håbede, at headeren reddede det lidt. :-)

      Har det skide godt, nyder livet i fulde drag! :-) ♥

      Slet