25.6.13

Vinder af giveaway #3

Godmorgen søde læsere.
Så er vinderen fundet af et gavekort til en times bowling for max. 6 personer plus skoleje.
Indlægget kommer lidt tidligt, men da jeg skal hjælpe med at lave Gallamiddag for min skoles to niende klasser, kommer jeg ikke hjem før sent i aften.

Men vinderen af bloggens tredje giveaway er:
Pia Haun, som havde kommentar nr. 17.
(Jeg har som altid gjort det på en retfærdig måde, ved at bruge random.org til at finde vinderen)














Jeg bad jer om at skrive, hvorfor i skulle vinde, & Pia's kommentar var sålådes:
Du fortjener helt klart at komme ud & blive forkælet med en times bowling med dine venner/familie, & som du selv skriver, kan få afreageret! 

Sender selvfølgelig Pia en mail med det samme, så hun snarest kan modtage sin præmie!
Tusinde tak til alle jer der har deltaget, kan afsløre, at der snart er en ny giveaway på bloggen, så keep in touch! 

Hav en dejlig dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar