25.6.13

Back again - soon summerholiday!

Hey sweeties!
Så er projektugen ovre, som jeg afsluttede med et fint 7-tal, som jeg er ganske tilfreds med.

Nu kan jeg for alvor slappe af & tælle ned til sommerferien, for de næste par dage i skolen bliver det rene dovneskab & hygge med klassen.
Da projektugen er ovre, vil jeg selvfølgelig komme til at være meget mere aktiv på bloggen igen!
Nu sidder jeg med en bette muffin, nogle jordbær & en kop varm kakao, som jeg sidder & nyder, imens jeg tænker over, at jeg snart kan byde sommerferien hjertelig velkommen! - Hvor er livet bare fantastisk!
Massere af kærlighed til jer lige i smasken

16 kommentarer:

  1. Uuuuh, det ser lækkert ud! ... Og hvem er så på slankekur? ;/

    Tillykke med 7-tallet og den snarlige sommerferie. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det skam! Der er altid plads til lidt usunde ting engang imellem :-)

      Jeg takker mange gange! :')

      Slet
  2. Tillykke med 7-tallet! Glæder mig til at se flere indlæg her på bloggen! :-)

    Kig gerne forbi:
    beautymorebeauty.blogspot.dk
    Knus Signe <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Signe! Er jeg virkelig glad for at læse! ♥

      Slet
  3. tillykke med 7tallet! tak for den søde kommentar <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du have! :-) Det manglede da bare ♥

      Slet
  4. Tillykke! :D
    Det ser godt nok lækkert ud, elsker muffins :D
    Det er så dejligt at der meget snart er sommerferie

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Naomi ♥
      Elsker os muffins, det er altid en sikker vinder! :o)
      & det er det bare! :-)

      Slet
  5. Det ser godt nok lækkert ud!

    Det ville hjælpe mig utrolig meget hvis du lige ville give din mening til kende, inde på mit seneste indlæg. Jeg står nemlig i et dilemma! :-)

    Knus
    emmavanghoest.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt os!

      Selvfølgelig kigger jeg forbi! ♥

      Slet
  6. Årrhh jordbær<3 Har lige spist årets første jordbær i dag! Dejlig friske.
    Et 7 tal er lækkert nok - jeg fik også 7 i min projektopgave i vinters :))
    Det er i hvert fald velfortjent med muffin, jordbær og varm kakao<3

    Knus<3
    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er faktisk ik' en kæmpe fan af jordbær, det er altid en "kamp" for mig at spise dem :o) dog ser de bare så lækre ud, at jeg ik' kan lade vær med at spise dem!
      Det helt okay, det er standard :-)



      Slet
  7. Tillykke med 7-tallet!!

    Kig gerne forbi! :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Åhh det ser lækkert ud, og tillykke!

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet