3.4.13

Small giveaway

Hej søde læsere♥
Jeg lavede et indlæg på bloggens 1. månedsdag, & der skrev jeg, at jeg ville se på at få bikset en lille giveaway sammen, for at vise min taknemmelighed for de mange fastelæsere, jeg har fået på bare en måned. - Nu har jeg været ude for at købe en lille fin 'gave' som du har mulighed for at vinde, på bloggens FØRSTE giveaway!

Gaven denne gang er et fint lille gavesæt med body lotion, body wash, shower gel & én body scrub, samt en hjerteformet neglebørste.

Sådan deltager du:
For at deltage skal du være fastlæser af bloggen, (via GCF) samt skrive din emailadresse som kommentar. - Nemmere bliver det ikke ;-)

I har indtil søndag d. 7/4 - 2013, hvor jeg udvælger en vinder.
Kisses and peace from me





18 kommentarer:

  1. JAAAAA !!
    Jeg Håber virkelig jeg kan vinde...
    Har aldrig vundet en giveaway før, så fuck det ville være nice ! ;)

    Maria_kettel@hotmail.com

    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super lækker giveaway! :)

    missen.5@hotmail.com

    //miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
  3. Super skøn giveaway smukke <3

    - Thea.hoeg1018@gmail.com

    SvarSlet
  4. Super fedt! :-)

    katrin@greencat.dk

    Knus Katrin

    SvarSlet
  5. Sådan!
    Håber på at vinde:-)

    Idaelmholdt@hotmail.com

    SvarSlet
  6. super fed give away, noget alle tøser kan bruge! Synes det er super sødt du viser din taknemlighed ved at lave en give away!! Nu krydser jeg ihvertfald finger for, at jeg vinder.
    Vil gerne lige takke dig for din kommentar på min blog, den gjorde mig super glad! :-)

    delfinw@hotmail.com

    Forresten har egentlig også en give away igang, så hvis du har lyst, er du mere end velkommen til at deltage.
    http://every-part.blogspot.dk/2013/02/give-away-acne-killer-har-du-lyst-til.html

    Knus Sofie.

    SvarSlet
  7. Det er nogle flotte sager (:
    mail; Nanna_Thomsen@Hotmail.dk

    http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Er gjort. ;-)

    Maikenager@hotmail.com.

    Fed gave, virkelig!

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare fine!
    Jeg er nu fast læser af bloggen.

    blaffemix@live.dk

    fashionbombnow.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Fed giveaway helt klart noget man kan bruge, jeg deltager:

    accaa.bangs@gmail.com


    beautytuc.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Fed giveaway! :))
    celinahuynhtran09@gmail.com

    SvarSlet
  12. Fin blog og fed giveaway
    ditte82@live.dk
    Håber jeg bliver den heldige!

    SvarSlet
  13. Lækkert, vil da klart deltage!

    frederikke@hlaug.dk
    - Er fast læser!

    Krydser fingre - held og lykke til alle andre der deltager (:

    SvarSlet
  14. Årh hvor fedt! Jeg er fast læser! :-)

    emilia.kercza@gmail.com

    http://theteenculture.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Fast :-) håber du mener google friend connect, for ved ikke hvad der kunne hedde gcf...

    lea.e.hansen@hotmail.com - deltager:-)

    forresten skrev du på mine blogs at du ville følges - så jeg følger dig nu, ville du ikke følge igen?
    http://leaemilieh.blogspot.dk/
    http://carolineandlea.blogspot.dk/

    SvarSlet
  16. Arg arg, havde nær misset denneher, men kan lige nå det! For pokker de må gerne bo på mit badeværelse! :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  17. :DD

    jasmin_emma@hotmail.com

    SvarSlet