3.4.13

Lockout

Good morning
Jeg er ligesom mange andre ramt af lockouten, & er derfor ikke i skole.
- Vi har godt nok fået et skema, hvor vi i alt har fem timer, & de er spredt ud fra mandag til torsdag, så det er sådan noget med, at jeg skal møde op kl. 12 & have time til kl. 13, også tage hjem igen. Problemet er bare, at jeg bor et utroligt dumt sted, så der er ingen busser, der kører på de tidspunkter. - Der er kun ÉN bus, som kommer lidt over syv om morgenen, så foreksempel idag, hvor jeg har time fra kl. 12 til 13, skal jeg så rende rundt og glo i den by min skole ligger i, i fire timer indtil jeg så kan få den ene lektion, & bagefter så tage hjem igen. Efter min mening komplet idiotisk, så jeg bliver hjemme indtil lockouten er ovre.
Er du os ramt af lockouten, men alligevel har fået et skema? - Hvis ja, hvor mange timer har du?
Hav en fantastisk dag

Billedet ejes ikke af mig

6 kommentarer:

  1. Har ingen timer overhovedet!:)
    Tak for kommentaren på min blog, vil elsker at følge hinanden♥
    Knus we-said-today.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, hvor skønt! :o
      Selv tak! Lyder godt, går ind & følger dig med det samme! ♥

      Slet
  2. Har to timer, 1 mandag og 1 fredag. :-)
    Heldigvis bor jeg i gå-afstand til skolen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigt at det ik' er så mange timer! ;-)
      Hvor skønt for dig, at du bor så tæt på skolen, så du ingen problemer har med transport! :o)

      Slet
  3. Jeg er også ramt, og der er dage hvor vi har timer ind i mellem, fx. 8-11 og derefter 12-13 den samme dag. Vildt træls.

    http://leaemilieh.blogspot.dk/
    http://carolineandlea.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hvor er det bare uheldigt! Det er da virkelig træls!

      Slet