2.3.13

Spring - trenden i år!
















Sad lige og tjekkede trenden ud for foråret 2013, & jeg må sige, at jeg er blevet forelsket i virkelig mange ting!
- Jeg valgte derfor at lave et par collager, med nogen af de ting som bliver trenden her i foråret. (Håber i kan lide dem :-))
Jeg fandt en super fed hjemme side (http://www.hairmagazine.dk/frisoerartikler/frisoerartikler/index-frisoerartikler/modetendenser-2013/) som gav mig en masse fede ideer til forårs look, hvor de blandt andet også skrev nøgle ordne & farverne på trenden her til foråret. - Vil klart anbefale at gå derind & tjekke det ud, hvis man mangler gode ideer til forårs look. :-)

Nøgle ordne i forårets trend er:
Neon, striber, polkaprikker, nederdele, lange jakker, hotpants, denim, multifarvet strik, undertøj som ydertøj, gule tegnefilmprint, metalliske nuancer, sportswear, løse bukser, jersey, ankelhøje sko, latex.

Angående farverne, så bliver moden:
Kunstige farver, syrefarver, technicolor, klare nuancer (fluro pink, limegrøn, cyan, orange), æggeskalsgrå og blå som kontrast – det nye med det gamle

- Men tjek hjemmesiden ud for en masse fede ideer, så du kan blive klar til foråret! :-) (det er det samme link som det højere oppe) 
http://www.hairmagazine.dk/frisoerartikler/frisoerartikler/index-frisoerartikler/modetendenser-2013/   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar