29.3.13

Pictures from yesterday

Hello
I går var jeg hjemme ved min store søster (Henriette) i hendes 'nye' lejlighed, da jeg var blevet inviteret over til filmaften & overnatte. - Der var bare dømt søsterhygge!
Vi startede med at leje nogle film i Block buster, hvor vi derefter tog i Netto for at handle lidt godter ind. 

Da vi ik' gad at vente 40 minutter på bussen, gik vi derfor hjem til hendes lejlighed, hvor vi på vejen stoppede op, & nød den smukke solnedgang, & fik taget nogle rigtig smukke billeder.
På vejen hjem stoppede vi os lige op ved et pizzaria - for der er da ingen filmaften uden pizza!
Vi kom så hjem til Henriettes lejlighed, hvor vi fik tændt nogle stearinlys, gjort vores dyner & puder klar, & ellers bare nød noget pizza & cola til filmen Ted.

Senere på aftenen havde vi fundet al' slikken frem, men da det kom til stykket, at vi skulle spise det, kunne vi ikke klemme en bid mere ned, da pizzaen virkelig mættede, haha!
Sidst på aftenen fik jeg lov til at få et karbad, & det var virkelig lækkert! Min søde søster havde hældt fanta exotic op i champagneglas, gjort nogle vindruer klar & tændt en masse stearinlys på badeværelset - Luksus, det var det virkelig!

Vi sluttede aftenen af med at se Tak for i aften.
Virkelig godkendt aften, som godt må gentage sig en anden gang!

Vi vågnede tidligt her til morgen, da Henriette skulle møde tidligt på arbejde, men en lækker morgenmad fik hun alligevel bikset sammen.
Alt i alt har det været utroligt hyggeligt, & jeg glæder mig til, at vi (forhåbentligt) snart skal gøre det igen!
xoxo








19 kommentarer:

  1. tak for den søde kommentar! super fin blog, jeg følger dig nu som lovet, håber du gengælder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! :-)
      Går ind & følger dig med det samme! (:

      Slet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud! Fine billeder<3

    Knus Jessica
    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg må indrømme at jeg er lidt (læs: meget) misundelig, jeg kunne godt tænke mig en storesøster som din :)

    Moon-and-me.blogspot.com

    SvarSlet
  4. you really rock!
    love your blog, so you'll have me here again :)

    hope youll follow back <3
    www.malesclutch.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh, thank you so much! :-)

      Of course i'll follow back!

      Slet
  5. Hvor ser det godt ud!!

    Hvis du har lyst, må du gerne tjekke min give away ud:
    http://paradise-hotel8.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-vind-et-gavekort-til.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Caroline! (-:

      Kigger forbi! :)

      Slet
  6. Hvor ser det bare hyggeligt ud, gid det var mig!
    Fandt din blog helt tilfældigt, er helt vild med den, har sat mig som fast læser nu. Kunne du tænke dig at følges?
    www.princessofcph.blogspot.dk

    Kram, Rosa <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam også hyggeligt!
      Hvor er du sød Rosa, mange tak!
      Vil rigtig gerne følges! - Går ind & følger dig med det samme<3

      Slet
  7. Great pictures! Ted is a hilarious movie, I loved it!

    www.corporategirlstyle.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! Yes it is! it's such a funny movie! :-)

      Slet
  8. Hvor er din blog fin, og hvor lyder det bare hyggeligt:)

    Jeg ville blive glad, hvis du ville tjekke min blog ud:)
    http://emilie-sl.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Emilie, det er jeg glad for, at du synes! :-) Det var virkelig også hyggeligt! :)
      Jeg kigger forbi! (:

      Slet
  9. Thanks so much for checking out my blog! I'd love to follow each other! I really love the sunset pictures here!

    http://findingmyinspiration.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Your welcome! :-) Sounds really great!
      Oh, thank you so much! <3

      Slet
  10. Oh, thank you so much! ♥
    I'll tjek out your blog!

    Hugs♥

    SvarSlet