28.3.13

Breakfast

Good morning, guten morgen & godmorgen søde læsere, hihi.
Da jeg vågnede her til morgen, besluttede jeg mig for, at jeg ville lave en mig en lækker morgenmad, som jeg lige er blevet færdig med, & vil sætte mig til at nyde, i mens jeg ser et par afsnit af rejseholdet. Juice, smoothie, røræg, jordbær yoghurt, vindruer, & en chokolade bolle - det er morgenmad der falder lige i min smag!
Hvad plejer du at få til morgenmad?

Dagen i dag kommer til at bestå af lidt oprydning & rengørering, inden jeg skal ud til min store søster i aften & overnatte ved hende, som kommer til at bestå af;
Rotte pasning - (i'm not kidding, jeg skal passe en rotte, & er en smule bange, haha) & ellers bare ligge under dynerne & dovne den max af med nogle gode film, pizza, slik & alt det der hører til, til én rigtig tøseaften. Jeg glæder mig rigtig meget, da det er første gang, jeg skal overnatte i hendes "nye" lejlighed.

Hvad skal du tilbringe dagen med?


Love&peace




21 kommentarer:

  1. Lækkert!

    nicolinesspektrum.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det ser lækkert ud :)
    Tak for kommentaren på min blog.
    Jeg vil gerne følges. :)

    Knus

    http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smagte os virkelig godt! :-)
      Lyder super, går ind & følger dig med det samme! ( :

      Slet
  3. Rigtig flot blog! og rigtig skønne billeder! Er nu fast læser og håber du også har lyst til at blive det på min! :-)

    www.emiliefredskilde.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, tusinde tak Emilie! :-)
      Går ind & bliver fast læser med det samme!

      Slet
  4. Lækre billeder! :)

    http://www.grabmysuitcase.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Super fin blog.. Du spurgte tidligere om jeg ville følges, hvilket jeg aldrig siger nej til ;-)Men jeg følger i hvert fald dig nu. Venter bare på, du gengælder.

    Ser frem til flere indlæg fra dig.

    Knus -
    sarajoergensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Sara :-)
      Går ind & følger dig med det samme!

      Er jeg glad for at høre (:

      Slet
  6. That looks super yummy!! And most importantly healthy! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. It was so delicious! :-)
      I get hungry, when i look at the pictures now :o)

      Slet
  7. Hvor er du bare sød! Følger dig vidst allerede ;-)
    God ferie til dig også <3

    SvarSlet
  8. Hej Michelle, tak for din kommentar! -Undskyld, at jeg svare så sent. :)
    Jeg vil vildt gerne følges, så jeg er blevet fast læser nu. :D

    - Laura.
    http://www.lauraboeving.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Laura! :-) - Det gør intet! (:
      Super! Går ind & følger dig med det samme!

      Slet
  9. Gode billeder! Jeg er lige blevet fast læser her på din blog, håber du også lige vil følge mig det ville betyde meget! :-)

    http://monmonde-byfie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! :-)
      Hvor er du sød, jeg kigger lige forbi (-:

      Slet
  10. UMMMMMM DET SER GODT UD !!!

    Håber du vil kigge forbi og smide en kommentar :)
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig os lækkert! :-)

      Kigger forbi (:

      Slet
  11. Hvor ser det bare super lækkert ud!
    sød blog! :-)
    Forresten tak for din kommentar på min blog.
    Vi kan da godt følges, går du ind og følger mig? - Skriv lige når du har gjort det. :)
    Hvis du har lyst har jeg en give away kørende.
    http://every-part.blogspot.dk/2013/02/give-away-acne-killer-har-du-lyst-til.html

    Knus Sofie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smagte virkelig også godt!
      Tak skal du have Sofie! :-)
      Jeg går ind & følger dig med det samme! :)

      Slet