20.1.14

Selvforkælelse når man er syg


Hej sweeties
Hvor er der bare mange, der er syge for tiden - deriblandt mig selv
Ligger med feber, hedeture, & en hals der er øm & hævet, desværre. Er sørme glad for at det kommer i denne uge & ikke næste uge, da vores terminsprøver går igang der. Selvom man er syg, er det bare om at holde hovedet koldt & være så positiv som muligt, & ellers få udnyttet at man er syg på den gode måde. Jeg har lige haft en lækker chokoladeansigtsmaske på, & nu er jeg ved at gøre et lækkert fodbold klar med lækre dufte & masser af bobler. Håber i alle får en rigtig dejlig uge, knus herfra

8 kommentarer:

  1. Skønne billeder, - øv med det sygdom!

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Celina! & ja, virkelig øv! :o)

      God uge, knus ♥

      Slet
  2. Du tager virkelig flotte billeder !
    Hvilket redigerings program bruger du, hvis du altså bruger et ;)

    Knus Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tusinde tak Maria! :-)
      Jeg bruger ingen programmer til at redigere :)

      Knus ♥

      Slet
    2. Hvordan får du så dine billeder så lyse? <3

      Slet
  3. God bedring herfra! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  4. God bedring, jeg har også selv lige været syg.
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Rigtig god bedring! Men du er da god til at udnytte det, må man sige ;-)

    SvarSlet