10.11.13

My favorite smoothie

Hej søde læsere, nyder i søndagen?
Jeg har førhen skrevet, at min yndlings smoothie er jordbær-banan smoothie, & der er førhen også blevet spurgt ind til om hvad jeg putter i min smoothie, så det tænkte jeg, at jeg lige kunne lave et hurtigt indlæg om! De eneste tre ting jeg bruger, er jordbær (som regel frosne), bananer & hindbær yoghurt. Engang imellem tilføjer jeg så noget kokos, eller koldskål som også smager super godt. Super enkel & nem at lave, samtidig kan det fås til billige penge, & det smager jo fantastisk, samt kan det drikkes året rundt! Hvad så, skal i fejre Mortens aften i aften? 

8 kommentarer:

  1. Elsker også jordbær-banan-smoothie!
    - og elsker også når du laver sådanne collager :)
    Generelt kan jeg godt bare lide alt du laver!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også lækkert!
      Ih, hvor er du bare sød Frederikke, tusinde mange tak! Det varmer ♥

      Slet
  2. Virkelig flot collage!!
    og smoothie er jo altid perfekt. Om det så er hovedmåltid eller bare til at undgå slik gennem dagen.
    Var faktisk ikke engang klar over at det var Mortens aften iaften, så det bliver nok ikke noget specielt her ;)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Mia! :-)
      Lige præcis, man kan altid klemme en gang smoothie ned, hihi
      Nå før søren, så går jeg udfra, at det ikke blev til det store :')

      God dag, knus ♥

      Slet
  3. Jeg brydes mig egentlig ikke om smoothies, hihih - men flot collage!

    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam også i orden! Hver sin smag, hihi :-) Tusinde tak Mia ♥

      God uge, knus ♥

      Slet
  4. mmh, hvor ser det lækkert ud. ❤
    Jeg tror selv jeg vil gå hjem og spise mig en smoothie i dag efter at have læst dette indlæg! :)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun give dig ret ♥
      Ih, det lyder dejligt! Du må meget gerne komme med et glas til mig, hihi

      God dag, knus ♥

      Slet