19.10.13

Happy blogger

Hej fantastiske læsere!
Bloggen har nu rundet 40.000 sidevisninger & 220 faste læsere via GFC, wauw! Mere end hvad jeg overhovedet kunne forestille mig eller drømme om, virkelig! Jeg er så evig taknemmelig over, at i vil følge med i min lille baby (bloggen) & mit liv. Det at blogge er ikke kun et personligt fristed til at kunne skrive om mine interesser & udtrykke mine kreative sider på mere. Det at blogge er gået hen & blevet en hobby for mig, hvilket jeg er ekstremt glad for! Jeg nyder hvert et indlæg, jeg laver, jeg elsker al' den feedback, jeg får på det, & ikke mindst så elsker jeg mine læsere! Så tusinde tak til jer der følger med, det er jer der giver mig lysten til at fortsætte med det jeg gør! - I kan godt glæde jer, for jeg skal snart ud & kigge på en giveaway til de bedste læsere, so keep in touch! Vil gøre mit bedste for at holde min blog opdateret med nye, spændende & ikke mindst personlige indlæg i fremtiden. 220 knus & kys herfra

28 kommentarer:

  1. tillykke med det!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusinde tak :-)

      Hav en god dag, knus ♥

      Slet
  2. WOAW. lækker blog og hvor er du smuk!!! :o
    :-)

    http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, alt for sød kommentar! Tusinde mange tak ♥

      Hav en god dag, knus ♥

      Slet
  3. Congrats darling! :) Keep going!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! :-) I'll! ♥

      Hugs ♥

      Slet
  4. Stort tillykke med det! Tak for din søde kommentar på min blog, og selvfølgelig vil jeg følges! Følger dig nu, håber at du vil gøre det samme!

    www.alberterisomjensen.blogspot.dk
    knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Alberte! :-) ♥
      Det manglede da bare, går selvfølgelig ind & følger dig med det samme! :')

      God dag, knus ♥

      Slet
  5. that's just beyond everything!

    SvarSlet
    Svar
    1. Exactly! I'm so happy :')

      Have a nice day ♥

      Slet
  6. Tak for den fine kommentar på min blog. Jeg vil gerne følges - følger dig på bloglovin nu, så håber du gør det samme :-)

    http://drysseri.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare! :-) Det kan du tro, at jeg gør! :')

      God dag, knus ♥

      Slet
  7. Ej hvor godt for dig! Stort tillykke! :D Du har også en rigtig god og fed blog ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Line, det betyder ekstremt meget, virkelig! :-)

      Hav en rigtig dejlig lørdag ♥

      Slet
  8. Hvor fedt! Mega lækker blog du har dig! :) Kys

    www.camillakolby.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusinde tak Camilla! Virkelig i lige måde! :-)

      Tusinde kram herfra ♥

      Slet
  9. Virkelig fedt! stort tillykke til dig, det fortjener du <3
    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak sødeste Mia!

      Kæmpe knus ♥

      Slet
  10. Godt nok et fantastisk smukt billede, haha <3
    Og tillykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusinde tak søde Ida ♥

      Knus ♥

      Slet
  11. Congratzz sødeste :)))
    - og nøjj hvor er du en lækkerbisken!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih søde, jeg er smigret! Tusinde tak ♥

      Knus & kys ♥

      Slet
  12. Tillykke, hvor er det bare godt gået (:

    - Kit

    SvarSlet