15.9.13

Ugens challenge

Hey beauties.
Så min ugens challenge i denne uge, var at jeg skulle prøve at gøre noget anderledes ved mit look; det kunne være alt fra at lægge en anderledes slags makeup, til andre sko, eller noget helt tredje. Jeg valgte så noget helt tredje, da jeg valgte at iføre mig en kjole. Jeg er nemlig ikke typen, der går særligt meget i kjole, så det var jo den perfekte løsning til denne challenge; et anderledes look end du plejer. Hvis i vil læse hvilken challenge jeg gav Anne-Sofie, så kan i læse hendes indlæg lige her. Håber i har en dejlig søndag

8 kommentarer:

  1. Hej Michelle! Fint outfit, men kan du lige sende mig en email på missen.5@hotmail.com? Du har deltaget i min giveaway uden at skrive den email og så er det altså ret svært at videregive de gode nyheder :o)

    Knus Mia! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Så for satan! Hvor er det altså bare typisk mig, det beklager jeg meget! Uh, hvor spændende! :o)

      God søndag søde <3

      Slet
  2. Hvor er det en flot kjole!!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak ♥

      Hav en god uge, knus ♥

      Slet
  3. Det er nu meget fint til dig med kjole :)

    Anne Cathrine
    www.annecathrinebro.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Anne Cathrine, tusinde tak :-)

      God uge, knus ♥

      Slet
  4. Du ser super fin og sød ud :-D Dog lidt ubekvem, så man kan godt se, at du normalt ikke iføre dig kjole <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak Mia, det er ellers et pænt uheldigt billede fra min side af, haha, men tusinde tak <3

      Knus ♥

      Slet