30.9.13

Shoutout #2

Super lækker blog, der ejes af Camilla. På Camilla's blog kan man blandt andet læse personlige indlæg samt er det en blog med smadder flotte billeder. Hendes blog kan findes lige her
Kathrine er ejer af en super skøn blog der indeholder ekstreme gode indlæg med lækre billeder. Hendes blog kan findes lige her

Louise er ejer af en super skøn blog, med utroligt fine billeder & indlæg. I kan tjekke hendes blog ud her
Ida & Marika står bag en super fin blog med utroligt lækre billeder samt indlæg. I kan finde deres blog her

12 kommentarer:

  1. Årh tusinde tak hvor er du sød<3

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare! ♥

      Hav en god aften, knus ♥

      Slet
  2. Dejligt med inspiration til lidt læsning. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, altid lækkert med nye blogge! :-)

      God aften, knus ♥

      Slet
  3. Du kunne vel ikke lav en om mig? <3 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan vi sagtens finde ud af! :-) ♥

      Hav en god aften, knus ♥

      Slet
  4. Mange tak for anbefalingen Michelle, det er vi meget glade for!
    Knus idaogmarika.blogspot.dk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare! :-)

      Hav en god dag, knus ♥

      Slet
  5. Er helt.. overvældet, tak for det! Er jeg glad for, og tak for din kommentar på min blog! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, det manglede da bare! ♥

      Knus ♥

      Slet
  6. Åhhh 1000 tak søde Michelle! Du har lige reddet min dag selvom jeg sidder med hold i ryggen, og intet kan gøre, så formoder du lige at få et smil frem i mig, TAK! Hav en fantastisk dag <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh søde, er ked af det med din ryg, håber det snart går over! Udover det, er jeg rigtig glad for, at jeg kunne bringe et smil frem på dine læber, det glæder mig!

      Hav en fortsat god dag ♥

      Slet