7.8.13

Get to know me - random facts about me

1.) Jeg er en rigtig girly-girl 2.) Jeg skal til at i niende klasse 3.) Er ekstremt lille af min alder, øv 4.) Har stort set altid to forskelligt farvede sokker på - who cares, der er alligevel ingen der ser dem, når jeg har sko på 5.) Jeg har en fobi for slanger 6.) Jeg ser meget op til min storesøster - & det er ik' kun fordi, at hun er højere end mig, haha 7.) Jeg er mors pige, men fars lille prinsesse 8.) Jeg elsker pink & lyserød 9.) Jeg er et kæmpe dyre-menneske, elsker stort set alle dyr 10.) Jeg er meget naiv, hvilket kan være en kæmpe ulempe til tider, øv 11.) Jeg elsker chokolade, mums 12.) Har en kæmpe kærlighed for Sex&the City & Desperate Housewives 13.) Min livret er pizza, sushi, kinesisk mad & alt hvor bacon indgår 14.) Jeg elsker min blog - den er min lille baby 15.) Jeg har svært ved at undvære min mobil for længe ad gangen 16.) Jeg har den dårligste humor 17.) Jeg griner altid selv af mine egne jokes/vitser 18.) Jeg synger & danser altid, når jeg er alene 19.) Jeg ville ønske at alle kunne være gode venner 20.) Jeg elsker at shoppe

18 kommentarer:

  1. Lækkert indlæg! altid rart at lære andre bloggere bedre at kende! :) <3

    Knus Mia!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig kommentar Mia, glad for at du kan lide det :-) ♥

      Hav en dejlig aften ♥

      Slet
  2. Super indlæg! De er så hyggelig sådan nogle indlæg :-)

    Knus Katrine
    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Katrine! Giver dig fuldstændigt ret :-)

      Hav en fortsat god aften ♥

      Slet
  3. Vildt godt indlæg :) Det er en super hyggelig form at lære en anden blogger at kende.

    Hvad angår fact nummer 17, så gør jeg altså det samme! Man siger vel ikke en joke, hvis ikke man synes den er sjov :P

    Fjordhestenidaogmaja.blogspot.cdk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Maja! :-) Har det præcis på samme måde! - Man vil altid gerne vide hvem personen bag bloggen er!

      Haha, dejligt! & det gør man jo nemlig ik'? - Det har mine venner bare ekstremt svært at forstå, haha :P

      Knus ♥

      Slet
  4. dejligt indlæg, ma føler man lærer folk lidt bedre af kende :-)
    Knus!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Amalie, dejligt at læse! :-)

      Hav en god aften ♥

      Slet
  5. Rigtig flot billede, du er da bare ultrakøn!

    Knus Liva

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor er du bare sød! Tusinde mange tak ♥

      Knus ♥

      Slet
  6. oh, i love your photos! beautiful!
    if you dont mind to check out my blog, and just follow if you like it;)

    miss-monaaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw', thank you so much! :-)
      I'll do!

      Hugs ♥

      Slet
  7. Vi har meget Til Fælles!
    Elsker Bacon!!!
    Og Tak for alle de søde kommentar!

    Knuz Demi
    http://demidawns.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! :-)
      Det manglede da bare :-)

      Knus ♥

      Slet
  8. Fedt :D

    Kig forbi :)
    Knus Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, er jeg glad for, at du synes :)

      Vil jeg gøre! :-)

      Hav en god dag ♥

      Slet
  9. We are so alike bby.

    Seriøst hahah elsker det! Jeg kunne jo næsten have skrevet det der!
    4) forskellige farvede sokker ftw
    10) er så naiv at jeg fucking troede på at "ba dum tss" stammede fra tysk... han lød altså MEGET overbevisende..
    13) Livret? Bacon. So simple.
    16) Jeg har også ekstremt dårlig humor.. griner af alt..
    18) Synger og danser når jeg er alene OG når andre er til stede..
    19) Jeg ville også bare ønske at folk kunne finde ud af det sammen. Vi kunne være gode venner alle. Især hvis man er i midten er det træls - for man vil jo gerne have at alle er glade..

    Forresten er det et smukt mark-billede :))

    Min kommentar var måske lidt selfie, men ja det er bare så sjovt hehe :))

    Gooodt indlæg, knuss<3
    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. For pokker søde, totalt twins jo, haha! :D

      Tusinde tak, hvor er du bare sød ♥

      Det var en skøn kommentar som altid ;-)

      Knus ♥

      Slet