2.8.13

200 tak!

Hey sweeties.
I går var det præcis fem måneder siden, at jeg oprettede bloggen, & i dag har jeg rundet min 200 faste læsere! Tusinde mange tak, kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for det, det betyder ekstremt meget for mig. Et kæmpe tak til jer der skriver kommentarer & læser med her på bloggen, det er jeg virkelig glad for, & sætter pris på hver en kommentar der kommer, så tusinde tak. Jeg skal snart ud at købe ting til en giveaway til mine kære læsere som tak, selvom det ikke er nok! Hav en fantastisk dag



27 kommentarer:

  1. Tillykke! du fortjener dem alle sammen!

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusinde tak ♥

      Slet
  2. Selv tak søde! Og tillykke!<3 Du har arbejdet hårdt for det, så det er velfortjent :))

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Lovely blog (: do you mind if we follow each other ? So let me know on my blog (: xx

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! I would love to follow each other! :')

      Hugs ♥

      Slet
  4. Congratulation! :)
    Would you like to follow each other? Leave me a comment, I follow back for sure!
    kisses <3
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at

    SvarSlet
  5. fint indlæg og tillykke! :) Håber du vil kigge forbi min blog, har pt en give away kørende! Knus
    Bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Nana :) Det kan du tro, at jeg vil! :-)

      Knus ♥

      Slet
  6. I'm GFC reader no. 205
    Great blog and I follow you via GFC & Facebook. Hope you follow me back, it would be fantastic;)

    Love
    Minnja

    www.minnja.de
    Minnja on Facebook

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw', thank you so much! I'll of course follow you back! :)

      Hugs ♥

      Slet
  7. så sejt !

    Håber du vil kigge forbi :)
    Knua Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tusinde tak ♥

      Det kan du tro, at jeg vil! :-)

      Hav en dejlig aften ♥

      Slet
  8. Det er jo også en dejlig blog du har kørende<3

    Knus Elisabeth F.
    http://elisabethflemmin.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusinde tak ♥

      Knus ♥

      Slet
  9. Tillykke :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)

      Hav en fortsat god aften ♥

      Slet
  10. I am following you back now (: xx thanks for following me! (:

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Stort tillykke! Jeg vil lige sige mange tak, for dine mange søde kommentarer inde på vores blog, det betyder virkelig meget!✿

    Knus Maya
    butlerplease.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Maya! Det manglede da bare, selv tak ♥

      Knus ♥

      Slet
  12. Stort tillykke med de 200 læsere, du fortjener dem helt klart!
    Jeg beundre virkelig din blog, at du altid får smidt et indlæg ud, og du virker så pisse sød i alle dine indlæg, virker som en rigtig sød pige, som jeg er sikker på du også er!
    Jeg synes det er rigtig flot af dig, så tit, at skrive et indlæg på andres blogger, jeg vil i hvert fald gerne sige tusind tak for de mange søde kommentar, som bare har gjort mig skide glad hver eneste gang! Jeg synes nemlig det er noget af det vigtigste, at rose andre for deres arbejde og indlæg, og det er du i hvert fald fantastisk til!

    Hav en rigtig skøn dag!
    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde, tusinde mange tak!
      Den kommentar gjorde mig sindssygt glad, virkelig! Hvor er du da bare sød, hold da op!

      Tusinde tak ♥
      Knus

      Slet
    2. Er glad for, at kommentaren gjorde dig glad!
      Det var virkelig så lidt! :)
      Du selv sød! <3

      Slet