5.7.13

Jewelry from FoxyShop


I går modtog jeg fem smukke armbånd, som jeg har fået sponsoreret af FoxyShop.
Det er nogle virkelig fine & enkle armbånd, som jeg allerede er helt forelsket i! 
I det hele taget så har FoxyShop et godt udvalg af smukke smykker til næsten ingen penge, så jeg kan da klart anbefale jer, at tjekke deres webshop ud, som kan findes her♥
 
Servicen er virkelig god, det er nogle skide søde mennesker som har med smykkerne at gøre, som er rigtig hjælpsommelige & er klar til at besvare spørgsmål, hvis man har nogle. - I kan findes deres Facebookside her, hvis i har nogle spørgsmål omkring deres produkter :)
- Jeg kan også afsløre, at den næste giveaway bliver nogle smykker fra deres webshop, så keep in touch! 
Jeg er allerede blevet forelsket i mange af deres smykker! - Blandt andet dem her:
Halskæden her / Armbåndet her / Armbåndet her / Armbåndet her / Armbåndet her
De armbånd jeg modtog. Kan findes/købes her♥

6 kommentarer:

  1. cute accessories, thanks for sharing. lovely blog as well, would you like to follow each other on GFC and Bloglovin'? please feel free to check out my blog and let me know if you'd like to.

    xoxo
    http://1finedai.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Your welcome! Aww', thank you very much, it mean a lot! I would like to follow each other! ♥

      Hugs from here.

      Slet
  2. super fed blog! :-) kunne du tænke dig at følges? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Maria, er jeg glad for, at du synes! Jeg vil rigtig gerne følges :))

      Knus♥

      Slet
  3. Hvor er de smukke<3

    Forresten er jeg helt vild med det nye du er begyndt på "Hey sweeties/beauties" med store bogstaver i lyserød ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt! ♥

      Det er jeg glad for, at du er, hihi! :-)

      Slet