10.6.13

Stop up and enjoy

Hello my dear readers
Lidt sent indlæg, men har været ude & nyde det dejlige vejr det meste af dagen.
Da varmen har overtaget Danmark, bliver der højst sandsynligt først blogget om aftenen, & det håber jeg er iorden. - Har bare lidt den holdning, at man skal huske & nyde det gode vejr mens det endelig er her, da i jo kender Danmarks "fantastiske" vejrskift ligeså godt som jeg. ;-)
Ellers så har jeg haft en stille & rolig dag, min mor & jeg har været selv hjemme, så der er har været rigtig tøsehygge med grillburgers & som altid har der været plads til en lille sludder for en sladder!
Håber i har haft en dejlig dag

8 kommentarer:

  1. Altid godt med en god burger ;)

    Knus<3
    www.adicters.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Vejret har været VIDUNDERLIGT :))
    Jeg har endda været i bikinien ude i haven :o

    Lækker burger - så vidt jeg kan se er der også bacon i? (jeg er helt vild med bacon<3<3)


    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt!
      Har jeg også, utroligt - troede ik' det kunne lade sig gøre i Danmark, uden at blive forkølet, hihi ;-)

      Der er skam bacon i! Ingen burger uden bacon :-) ♥

      Slet
  3. wow sådan en kunne jeg godt lige spise!!
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det kunne jeg virkelig os nu :o)

      Slet
  4. Det ser virkelig godt ud :)

    SvarSlet