17.6.13

Just jump

Hej mine søde læsere.
Så er projektugen for alvor skudt i gang, & kan allerede mærke nu, at nerverne er begyndt at presse på.
Har altid været ekstremt bange for at fremlægge, men heldigvis er det blevet meget bedre med tiden!
Før i tiden når jeg fremlagde, rystede jeg så meget, at hvis jeg havde en skål med noget is i, kunne jeg stå & lave en milkshake på samme tid, så slemt var det! - Men som skrevet, er det blevet meget bedre! 


Da jeg har projektuge & gerne vil fokusere mig hundrede procent på det, kan det være at der vil blive en dag eller to i løbet af ugen, hvor der ikke bliver blogget, men det håber jeg, at i forstår!
I år har jeg om de sociale medier, & jeg synes det er et fantastisk spændende emne! - Lidt svært på nogle punkter, men jeg hopper ud i det! :-)
Hav en fantastisk dejlig uge, knus fra mig 


26 kommentarer:

  1. Jeg havde projektuge i januar. Lige inden havde jeg været oppe og skændes med min kæreste. Det plus nervøsitet er ingen god kombi, så begyndte at græde under fremlæggelsen... Men scorede et 10-tal alligevel! :D

    kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold nu op, hvor er det god stil Mia! :-) ♥

      Vil jeg gøre :)

      Slet
  2. You are right, social Media is really interesting. Take step by step... Good luck

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    SvarSlet
  3. Super cool billeder!
    - og tak for din kommentar på min blog, vil gerne følges og følger dig nu. Kunne du ikke også tænke dig at deltage i min giveaway? Den kan du finde lige her: http://emma-kirstine.blogspot.dk/2013/06/giveaway-lkkert-lderarmband.html

    Håber du vil deltage, knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Emma! ♥
      Uh, kigger da lige forbi! - & går selvfølgelig ind & følger dig med det samme! :-)

      Slet
  4. Forstår dig 100%, held og lykke!

    Knus
    emmavanghoest.blogspot.dk <3

    SvarSlet
  5. Cool nok med det blå på det ene billede! :)

    Jeg håber og tror på det kommer til at gå rigtig godt. Held og lykke i hvert fald. :o)
    Mine to veninder havde samme emne, og de lavede en rigtig fin prezi til. Hvis ikke du ved hvad prezi er så er det en sejere form for Power Point. Det kan du jo lave. :))

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Agree :-)

      Tusinde tak Rebekka ♥
      Min veninde & jeg har faktisk overvejet lidt at lave Prezi :-)

      Slet
  6. Held og lykke! Jeg har været i samme situation som dig - de skide nerver :-( Ellers nogle rigtig dejlige billeder :-)

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! ♥
      Hader det bare, det kan bare ødelægge det hele :o)
      Jeg takker mange gange :)

      Slet
  7. super, love all details!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    SvarSlet
  8. fede billeder!
    Hey forresten, var der dig som havde skrevet en kommentar på min blog, her i aftes? Det fordi jeg kom ved en fejl til, at slette den. :( Undskyld det var virkelig ikke meningen!
    Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Sofie! ♥
      Det var det vidst, hihi. - Gør intet, går bare ind & skriver en ny :-)

      Slet
  9. Supper fin blog du har og dejlige billeder! :)
    held og lykke med projektugen!

    Simone Nymann
    http://simonenymann.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Simone, det er jeg glad for, at du synes :-)
      Tusinde tak ♥

      Slet
  10. Rigtig fine billeder og fin blog! :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, hvor er du sød :-) ♥

      Slet
  11. Jeg vil gerne følges, ja. Følger dig nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super! Går selvfølgelig ind & følger dig med det samme :-)

      Hav en fortsat god dag ♥

      Slet
  12. Virkelig fede billeder :-)

    http://marianne-lr.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Super seje billeder! :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet