2.6.13

Fruit for dinner

Godaften sweeties.
Hvor er det dejligt, at vi endelig kan sige, at det er sommer! - Hvis vejret nu også bare lover godt.
Slutter weekenden af med noget rigtigt sommer aftensmad, som er en masse lækkert frugt med vanilje cream til, & det er jo noget, der går lige i min smag! :-)


Ellers så har jeg haft en okay dejlig weekend, som har bestået af shopping i lange baner, været ude i haven & få taget en masse sol, fotograferet & ellers bare slappet max af. 
I den kommende uge skal jeg være sammen med et par veninder, aflevere min ansøgning til Rema1000, spille squash & holde en lille sommer"fest" med dem fra min klasse på fredag, så det ser jeg meget frem til! Ellers så bliver det vel bare en standard uge med lektier, lidt træning & hvad der ellers hører til. :-)
Har i haft en dejlig weekend? - Hvad har i lavet?





15 kommentarer:

  1. Forsatan det ser lækkert ud!

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. you are someone amazing, I know it.

    SvarSlet
  3. Nej, hvor ser der bare mega lækkert ud ;)

    Knus Jessica<3
    www.adicters.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig os lækkert - tusinde tak Jessica ♥

      Slet
  4. Det er slet ikke fordi man bliver lækker sulten af at se de billeder! ;-)

    http://www.svendsenblogs.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nej vel? Havde ingen bagtanker overhovedet! ;-)

      God søndag ♥

      Slet
  5. Det altid dejligt med frisk frugt! :-)

    Knus Malene ♥
    justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Især på sådan en dejlig sommerdag ♥

      Slet
  6. ååårhhr frugt på en sommerdag er det bedste! - ligesom shopping i lange baner, det er også det bedste! ;)

    Jeg håber du får jobbet i rema! :D

    Knus<3
    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare noget af det bedste! :-)

      Håber jeg virkelig os, mange tak ♥

      Slet
  7. Åh giv mig tak!

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet