12.5.13

Those sundays

Hvor elsker jeg dog bare søndage!
Søndage er den dag på ugen, hvor jeg hundrede procent slapper mest af.
Laver stort set altid det samme hver søndag:
Ser dårlig reality genudsendelser i flimmerkassen, render rundt med nattøj fra jeg står op, til jeg går i seng, laver lektierne i sidste øjeblik, & ellers bare dovner den max off!
Lige nu sidder jeg & ser reality programmet Fristet - hvor langt vil du gå? imens jeg nyder en kop varm kakao & har levende lys tændt. 


Ved 18-tiden skal jeg på kinesisk restaurant med min mummi & pappa, for at fejre mors dag, men indtil da skal der dovnes totalt meget af, da vi ingen lektier har for til i morgen. YES!
Held & lykke til alle jer der skal til jeres første eksamener i morgen! ♥ 



4 kommentarer:

  1. Årh det lyder så hyggeligt! Og wow det ser lækkert ud :-)

    Tak for din kommentar <3

    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det skam os! Det smagte os dejligt :)

      Selv tak <3

      Slet
  2. Det ser møg godt! Altid ekstra meget flødeskum! :D

    kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Mia! Lige præcis, der skal alt for meget flødeskum på! :D

      Slet