31.5.13

New in - Aarhus tur med mor

Hello dear readers.
Så er jeg næsten lige kommet hjem fra en hyggelig shoppe-tur med min mor i Aarhus. 
Vi har haft en skide hyggelig dag, hvor vi har fået shoppet en del & spist på en lækker kinesisk restaurant, så alt er bare tip top. Mødte endda 'Ham den gamle' fra dette års paradise, uf! 
Engang om lidt tager mine forældre & jeg nok til Silkeborg, & får os en is ved vandet, men først vil jeg lige vise de super lækre ting, jeg har fået af mine søde forældre :-)
Hav en fantastisk weekend

Vil lige minde jer om, at min giveaway slutter i morgen, men i kan stadig nå at melde jer til - i kan melde jer til her









8 kommentarer:

  1. virkelig lækre ting!
    er helt vild med dine sko, de er så fine! ;)

    knus
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Naomi, er os sindsygt glad for dem! :-)

      Hav en dejlig weekend♥

      Slet
  2. Hvor er det nogle fine ting du har fået købt!

    knus
    - mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt!

      Hav en dejlig weekend♥

      Slet
  3. Ditto - har allerede taget den lyserøde på, & jeg siger dig, den er intet mindre end fantastisk! :-)

    Vil jeg gøre!

    Hav en dejlig weekend♥

    SvarSlet
  4. Århus! Wii! :))
    Smukke sager! Sikke en fantastisk grøn striktrøje, og dejlige lyserøde sko. Altså hvor er det fedt<3

    Hahah ja Ham Den Gamle ser faktisk virkelig godt ud ;))

    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Aarhus er bare den dejligste by :')
      Tusinde tak Rebekka! - Kan klart anbefale sådan en grøn striktrøje, den er simpelthen så lækker :o) ♥

      & det gør han bare, haha! :-)

      Slet
  5. Det er bare sådan en sød trøje den turkise og bh'en er da bare for kær;-)

    SvarSlet