15.5.13

Guide - step by step

Godaften læsere
I går var der en der spurgte mig, hvordan jeg lavede mine links ude i siden af min blog, så det har jeg tænkt mig at vise step by step. :-)
Det første du gør, når du er på bloggens "startside" er at klikke på bloggens navn, som vises på billedet
Så kommer du ind på denne her side & her klikker du på 'Skabelon' -
Hvorefter du kommer herind, & skal trykke på 'Tilpas'
Så når du er inde på bloggens design indstillinger, skal du klikke på 'Layout'
Nu skal du så vælge et af de hovedelayouter, hvor der er de grå bokse ude i siden/siderne, som vist på billedet. Når du har valgt en af dem, kommer der en orange ring rundt om, som man også kan se på billedet. (Husk og gem/'Anvend på blog', inden du går ud af browseren) 


Så er det tilbage på bloggens "startside", & igen klikker du på bloggens navn.

Denne gang klikker du på layout 
Så skal du klikke på 'Tilføj en Gadget'
Efter du har gjort det, vil denne boks komme frem. Så ruller du ned, til du ser den boks, hvor der står Billede på, &den klikker du så på efterfølgende. 
Så vil det se sådan her ud, også skal du bare overføre dit billede.
- Hvis du så gerne vil have et link på billedet, så når man klikker på det, kommer ind på f.eks. facebook, så skal du kopiere det link fra websiden, som du vil bruge, & kopiere det ind i boksen der hedder link. Efter du har gjort det, trykker du på gem, også er du færdig! 

4 kommentarer:

  1. Dejligt !

    Kig forbi og smid en kommentar ;)
    Knus //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare!

      Kigger forbi med det samme! ♥

      Slet
  2. Lækkert at du lige kom med en vejledning! :)

    Knus<3
    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg glad for, at du synes! :-) <3

      Slet