7.4.13

Vis flaget!

Good morning!
I dag finder Kræftens Bekæmpelses landsindsamling sted!
Har gjort min pung klar, til hvis nogen skulle komme & banke på min dør, da jeg med glæde vil give et bidrag for at være med til, at kunne gøre en forskel for kræftpatienterne & deres pårørende.
Min mor mistede sin onkel, som vi havde et virkelig godt forhold til for syv år siden, da han tabte kampen til den forfærdelige sygdom. Jeg vil virkelig gøre alt for, at den skrækkelige sygdom bliver udryddet én gang for alle, da det er en forfærdelig sygdom, som tager alt for mange liv med sig!
Sender alle mine positive tanker til kræftramte patienter & deres pårørende

Skal du ud & samle ind i dag?

4 kommentarer:

  1. Hvor er det godt, at du gøre sådan noget! Især da kræft er så udbredt, at stort set alle har haft sygdommen inde på livet af sig.
    Og jeg er ked af at høre om din mors onkel!
    Jeg kender self flere der har haft og har kræft - det er forfærdeligt.

    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare en ting, man ik' må glemme! - Vi bliver nød til at stå sammen om at få knækket denne sygdom, for den kan ramme os alle!
      Tak skal du have, selvom det er mange år siden, så fjerner det aldrig ens savn man har til personen, men man kommer videre, os selvom at det er hårdt!
      Det gør mig virkelig ondt! Det er en skrækkelig sygdom!

      Slet
  2. Jeg har været afsted med min mor, hvor vi fik samlet 1200 kr ind (:

    http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare flot Nanna! Kæmpe respekt herfra! :-)

      Slet