15.4.13

This week: Brobygning

Hello
Hele denne uge står på brobygning - mandag-fredag, & jeg har virkelig glædet mig!
I dag har jeg været på frisør skole/krop & livstils skole i Randers, & det skal jeg os i morgen. Fra onsdag til fredag skal jeg på teknisk skole i Silkeborg, (mad til mennesker) & det glæder jeg mig ekstremt meget til! 

Som sagt så har jeg været på frisør skole/krop & livstils skole i dag, & det har virkelig været sjovt!
I dag lærte vi, hvordan man skulle skylle håret godt & grundigt, (ligesom når man er til frisør) & fik masse små tips til håret, samt lærte vi at føntørre & glatte/krølle ens hår rigtigt. Det var virkelig spændende & utroligt sjovt & prøve at vaske hinandens hår ved sådan en 'frisør vask' & være en bette frisør for en dag. (Dog uden klipning & farvning)
I morgen skal vi farve hinandens øjenvipper & øjenbryn, samt lægge make-up på hinanden, så det glæder jeg mig rigtig meget til!
Efter i dag, er jeg helt klart begyndt at overveje & begynde på en frisør skole efter 10. klasse, da synes det virker som et utroligt spændende sted!

Nu vil jeg smække benene op resten af aftenen, da jeg er utroligt smadret efter en lang dag; blev vækket kl. fem i morges/nat, fordi jeg skulle gøre mig klar til at komme afsted til Randers, & da vi fik fri, skulle vi vente én time på bussen, derefter kører halvanden time hjem i bus, også gå to km for at nå helt hjem, så man kan roligt sige, at jeg er godt træt!
Har du haft en god dag? 








Haha, bare nej..

4 kommentarer:

  1. Håhå, kan godt forstå at du er smadret!
    Det lyder ellers som en meget interessant dag. Nu blev jeg rigtig nysgerrig, da du skrev at i skal farve hinandens øjenbryn.. Kan man farve dem lysere, eller blege dem? Eller ved du overhovedet noget om det? :i Fordi der er INGEN frisør her som vil gøre det :-(

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt smadret nu - to dage i træk gør virkelig underværker! :o)
      Det med brynene, så har jeg ikke fået noget af vide om blegning af dem, da vi kun kunne få dem 'mørkere', så det kan jeg desværre ikke svare på. :i Men vil da gå ud fra, at man godt kan, når man kan farve dem mørkere!

      Slet
  2. Årh hvor lyder det mega sjovt og spændende! var også på brobygning fra en måned siden tror jeg, ville faktisk ønske at jeg havde været på det samme som dig :)

    Knus Emilie
    http://emiliesaltogintet.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været to fantastiske sjove dage, men er godt nok helt udkørt nu! :-)
      Ej hvor fedt, hvor var du henne? (:

      Slet