24.4.13

New things + soon giveaway number two!

Good evening bloggen 
Har lige været ude & bruge nogle af de penge jeg fik til min fødselsdag i mandags - har købt disse lækre ting som ses på billederne! Pink, pink & atter PINK!
Som overskriften blandt andet lyder, så laver jeg snart en giveaway igen, for af de ting jeg har købt i dag, valgte jeg, at den ene af de ting, jeg ville købe, ville jeg købe to af, da jeg synes, at det skulle være den næste ting, man kunne være så heldig at vinde her på bloggen! Spørgsmålet er bare; Hvilken ting er det? Kan i gætte jer frem til det? :-) - Vil så godt lige sige med det samme, at det ikke er den guld parfume, os selvom at der er to! - Måtte bare eje to af den parfume, da jeg er helt besat af duften, hihi :-)

I morgen skal jeg ud at shoppe med min mor, da vi skal til konfirmation på lørdag, så jeg ville gerne have noget nyt tøj/sko + så skal jeg ud at købe de sidste af mine fødselsdags gaver, så laver videoen i morgen med mine gaver! :-)
Vil smutte igen, kys møs & peace 

I'm in heaven - kan bare ik' få nok af pink!


10 kommentarer:

  1. Hmmm, gætter på at det er mascaraen og neglelakkerne! :D

    miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende, spændende! - Dog bliver det 'kun' den ene af tingene :-)

      Slet
  2. Gætter på neglefil sættet og negleakker :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Fint bud - det bliver 'kun' én af tingene, men overvejer at vælge to af tingene, så der kunne være to heldige vindere denne gang! :-)

      Slet
  3. Nice post!
    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    SvarSlet
  4. Hej michelle. Super fin blog, vil du ikke kigge forbi min, og måske følges? http://annesophielynge.blogspot.dk knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Anne Sophie! Kigger forbi med det samme! :-)

      Slet
  5. Lækre ting! Jeg er også super vild med pink :-D

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, meget! :-D - Det er os en super fed farve :')

      Slet