6.4.13

My birthday wishes

Hello
Dette indlæg handler egentlig bare om nogle af de ting, som jeg ønsker mig i år til min fødselsdag. Jeg fylder femten år her den 22. April, (om 16 dage) and i can't wait! - Jeg glæder mig som altid som et lille barn.
Har altid været typen, der tæller ned til min fødselsdag, & i år startede jeg, da der var 76 dage tilbage. Tro det eller ej, det har været MEGET værre! - Mine forældre får os altid spat af mig, men det kan jeg da bestemt ik' forstå, haha!
Jeg er også typen, der altid ønsker mig monster mange ting, (det ved jeg ik', om i kan fornemme lidt på min 'collage'?) & det tror jeg, at mine forældres punge er ret trætte af, da det som regel os er halv dyre ting, jeg ønsker mig, men man har da altid lov til at drømme lidt!
Hvad ønsker du dig til din fødselsdag?


HUSK, at jeg i morgen udvælger en vinder af min giveaway, så du kan stadig nå at deltage! - Du kan deltage her!


10 kommentarer:

  1. Hold kæft en fed collage du har lavet, fede gaver!

    Beautytuc.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. WOW nogle fede ting !
    Hav en dejlig lørdag ! ♥

    Kig forbi og smid en kommentar ♥
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt!
      Du må os have en fantastisk lørdag ♥

      Skal jeg gøre (:

      Slet
  3. Uh en flot collage!♥ Jeg har det modsatte problem - jeg ved aldrig, hvad jeg skal ønske mig..

    Lækkert med inspiration, har desværre haft fødselsdag i år, så må vente laaaang tid. :-)

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Rebekka, det er jeg glad for, at du synes! ♥ Puuha, det problem tror jeg godt nok aldrig, at jeg får mig! :o)

      Dejligt at du blev lidt inspireret, så ved du, hvad du måske kunne ønske dig i julegave ;-)

      Slet
  4. Det er godt nok også nogle lækre ting du ønsker dig!
    Jeg er desværre i krise mht min fødselsdag fordi jeg ikke rigtig kan ønske mig fornøjelses ting. Jeg bliver 18 her om et par måneder, og det betyder voksenliv, flytte hjemmefra osv. Så mine ønsker er mere praktisk som et stort tøj skab (okay også lidt fornøjelse!;) ) en robotstøvsuger, og småting til hjemmet som tallerkener og bestik osv. sygt kedeligt.

    xoxo Helena

    exploration-of-new-worlds.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg bestemt os, at det er! :-)
      Det kan jeg godt se! Til gengæld er der da lidt 'fornøjelse' ind over det, da du jo kan ønske dig alle de praktiske ting, som man nu har brug for, når man flytter hjemmefra, i stedet for selv at købe dem. - Synes bestemt ik', at det er kedelige ting! :-)

      Slet
  5. Det er kun godt at have mange ønsker. Der er intet så kedeligt, som folk, der ønsker sig tandbørster, læbepomade og the (min mormor - og vi er MANGE, der skal give hende gaver). Mine ønskesedler er også altid sådan nogle, der minder om en køkkenrulle, der skal rulles ud i hele sin længde for at få alt på sedlen med. :) ... Det er sidegevinsten ved at være fattig. ;/

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Har præcis samme tankegang! Det er så trist, når man kun får et eller to ønsker af en, for så kan personen nærmest regne ud, hvad man gir' :o)
      Haha, det er altid fantastisk med mange ønsker Line! ;-) - Dsv., er der selvfølgelig altid en bagside af medaljen!

      Slet