21.4.13

It's my birthday tomorrow

Hello sweethearts 
I morgen er det min fødselsdag, & man hvor jeg glæder mig! Har talt ned, siden der var 76 dage tilbage, & nu er der kun én tilbage, wee!
I anledningen har jeg lavet cupcakes, som har den nemmeste opskrift, men samtidig smager virkelig fantastisk - & selvfølgelig har jeg valgt, at mine cupcakes skulle være lyserøde, for så blir' de vidst ik' mere girly, hihi.
Nu vil jeg gå ud & nyde det fantastiske forårs vejr, inden jeg skal ud & købe det sidste ind til i morgen! 
- Tænker at jeg vil lave en lille fødselsdags video til bloggen, men hvad synes i? Go eller no go?


14 kommentarer:

  1. GO ! Helt klart en video med dine gaver ;)

    Kig forbi :)
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Super! :-) Havde os selv på tanken, at det skulle være i den stil :)

      Slet
  2. GO :-)

    http://www.svendsenblogs.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Go. :))

    - og tillykke! Hvor gammel bliver du? :D

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Rebekka! Bliver femten :')

      Slet
  4. Hvor er de søde, tillykke med imorgen :) xx

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Tillykke med i morgen!!! :) Håber du får en rigtig dejlig dag med masser af gaver! :)
    Din cupcakes ser da bare super gode ud! :) Jeg kunne godt spise en af dem, hehe :D

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Har haft en super dejlig dag! (-:
      Det var nogle super lækre cupcakes! :)

      Slet
  6. Tillykke med fødselsdagen i morgen! Wow de kager ser lækre ud :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen i går, håber du havde en skøn dag. Og hvor ser de cupcakes bare lækre ud. Jeg håber i nød dem.
    Tag gerne et smut forbi min blog:-D

    - theblogbycarlsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Anna! Havde en helt fantastisk dag i går! & vi nød i hvert fald mine cupcakes, de smagte virkelig godt :-).
      Kigger forbi med det samme! :')

      Slet