18.4.13

Brobygning: Yesterday & today

Good evening 
Som lovet ville jeg lige lave et indlæg fra i går, da jeg var på Teknisk skole, også tænkte jeg, at jeg os lige kunne skrive lidt om i dag, så i kunne være 'opdateret' med min uge på brobygning.

I går var første dag på Teknisk skole, & det var skide hyggeligt! Fik måske en lidt dårlig start, da jeg lagde ud med at smadre en bette skål. (shit happens) Det er virkelig typisk mig, øv os!
Men ellers var det utroligt sjovt, det er en virkelig lækker skole, & kan helt klart godt se mig selv gå på den om nogle år!
Vi lavede minestronesuppe, & til dessert chokolademousse, nam!
Normalt har jeg lidt svært ved at omgås med mange nye mennesker, da jeg virkelig 'lider' af generthed, men det var sundt at prøve, & har lært en masse nye at 'kende', & er så stolt over, at jeg fik taget mig mod til at snakke meget med dem, da det normalt ik' er noget jeg kunne finde på, da min generthed tager over.


I dag har været endnu sjovere, for nu kender man personerne lidt bedre, & var ik' så nervøs som første dag, & i dag smadrede jeg ingen ting, juhuu! 
I dag lavede vi kylling med barbecue, stege kartofler & til dessert appelsin/citronfromage, & det smagte så fantastisk godt! 
Det hele er bare så skide sjovt, vi har fået en slags kokke-hue, (ligner sådan en, en bager runder rundt med i føtex) & en hvid t-shirt som vi skal have på, når vi laver mad, så jeg føler mig rigtig som en lille kok, os selvom at den hue går mig lidt på, haha. 
I dag havde vi os en fransk lektion, & hold da helt op hvor er det bare et fantastisk sprog, men tingene er godt nok svære at udtale :o - Men Rom blev selvfølgelig heller ik' bygget på én dag!

Det var lidt fra i går i dag, skal nok lave endnu et indlæg i morgen, da det er sidste dag på brobygning. 
Knus
Yesterday's dessert: Chokolademousse 
Todays dessert: Appelsin/citronfromage 

2 kommentarer:

  1. UUUUM !!!!
    Elsker choko mousse !

    Kig forbi og smid en kommentar ;)
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet