11.4.13

Answers to your questions!

I tirsdags lavede jeg et indlæg, hvor i kunne stille mig en masse spørgsmål, & dem vil jeg besvare nu! - Here we go!

Favorit blog?
Må faktisk indrømme, at jeg ik' har nogen favorit (endnu) - synes der er rigtig mange fede blogge, men har virkelig ik' én favorit :o)

Så var der et spørgsmål der lød: "Favorit brand?" - men jeg håber, at personen mente favorit band.
Men i så fald så er mit favorit band The Wanted, de er jo helt igennem fantastiske! - Laver de fedeste sange!

Yndlings farve?
Min yndlings farve er helt klart 
pink! Har & vil altid være min yndlings farve! - Kan slet ik' få nok pinke ting! 

Bruger du specielle beauty-produkter?
Jeg bruger rigtig meget Rimmel London, The Body Shop, L'Oréal, Syoss & Maybelline, & skal til at bestille nogle produkter hjem med mærket Wet n' Wild.

Hvor høj er du? 
Jeg er en bette tøs.. Virkelig bette. Jeg er kun 1.53 (desværre) & på trods af at jeg snart bliver femten, så er det utroligt lidt af min alder. Pis os! Har før i tiden haft problemer med min højde, men det har hjulpet rigtig meget med årerne, selvfølgelig har det ik' gjort mig mere 'tilfreds' med den, men er ligesom indstillet på, at det er noget der ik' kan laves om på. (& jeg kan ik' finde ud af at gå i høje sko)

Hvilken drik er du mest til?
Fanta exotic er jeg kæmpe fan af, haha! - Jeg drikker ik' som sådan, altså alkohol - har smagt lidt forskellige ting, men ikke noget overdrevet, lad os lige huske på, at jeg kun er en fjorten årig tøs ;-) - Jeg er os kæmpe fan af energi drikke! Pisse usundt, men ultra lækkert! 

Hvad laver du i din fritid?
Jeg har lige fået arbejde (i går faktisk, wehuu), så det kommer min fritid til at gå med! So happy - i smell some cash in my pocket, and it's not "only" twenty dollars! 
Ellers så løber jeg rigtig meget, & er begyndt at styrketræne, da jeg har haft dårligt knæ, & ellers spiller jeg en gang i mellem squash, men slet ik' så meget som jeg engang har gjort. 

Hvilken butik shopper du mest i ? 
Shopper mest i H&M, Sparkz, Buksecompagniet & Sisters Point. 

Hvilket stykke make-up bruger du mest?
Jeg bruger mest mascara. :-)

Hvad er dit ynglings tøjmærke?
Det er Vero Moda, Only & Buksecompagniet.

Hvad er de 3 ting du ikke kan leve uden?
Det her spørgsmål har jeg virkelig tænkt meget over, da der er SÅ mange ting, som jeg slet ik' kan undvære! - Men hvis man ser bort fra mad & vand, så må den ene ting nok være min iphone. (min baby)
Den anden ting er min computer, da den er med til at holde kontakten med folk, som bor langt væk fra mig, høre musik på som er en vigtig del af min hverdag - og selvfølgelig passe min blog. - I know, at man kan alle de ting på sin mobilos, men det er bare ik' det samme! :o)
Den tredje ting er søde sager. Nøøøj, hvor ville verden være et surt sted (bogstavligtalt) uden søde sager! 

Hvem er dine yndlings bloggere? 
Det er lidt det samme svar som det med favorit bloggen.
Der er rigtig mange, som gør det virkelig godt, men har ingen yndlings. 

Hvorfor startede du med at blogge? 
Jeg startede med at lave en blog med min bedsteveninde, & fik pludselig lysten til at have min egen. - Ik' fordi det ik' er 'fedt' at have en blog med sin veninde, men når man har sin egen, kan man gøre lige hvad der passer en! 

Hvad fanger dig, på en blog / hvad får dig til at gide og læse fast med på en blog? 
Det der fanger mig meget på en blog, er først & fremmest emnet på bloggen; jeg gider som regel ik' læse en blog, hvor der kun er ET emne, for så bliver det som regel alt for ensrettet, & kedeligt at læse i længden (bare min mening) & ellers bare at jeg kan fornemme historien bag indlægget, sætte mig ind i personens sted, & forstå meningen bag teksten. 

Drømmejob?
Mit drømme job er at blive kok! Det er en drøm, som jeg har haft, siden jeg var otte år gammel, & er en drøm som jeg stadig har. 

Favorit-tumblr?
Pas! Aner slet ik' hvad tumblr går ud på, haha. ;-)


Hvad synes du om at folk er så afhængige af sociale medier (facebook, tumblr, instagram...)? 
Forfærdeligt! Ik' fordi jeg er vildt bedre selv, men det er lidt forfærdeligt at tænke på, hvor afhængige vi egentlig er af de sociale medier i dag, end hvad vi var for ti år siden. (Big change in life - how will this end?) - At folk ikke en gang kan rende rundt i et supermarked uden at være logget på facebook på sin mobilos, det er sgu lidt grotesk! Vil da godt indrømme, at jeg selv ville have svært ved at undvære de sociale medier, fordi jeg har kontakter med mange af mine venner som bor langt fra mig ligesom mange andre, men jeg kan SAGTENS undvære det i mens jeg er ude at handle/i et par dage - det går jorden jo altså ik' under af! - Kom nu ind i kampen! 


Er du selv afhængig?
Både &, kan sagtens undvære det, men vil helst ik'. 

Grøn eller gul?
Begge! Elsker farver! :-)

Hvad mener du om anonyme der kritiserer blogverdenen?
Fuldstændig latterligt. Synes generelt bare at mange har fordomme om os bloggere, fordi at mange tror, at vi kun vælger at blogge af en årsag: Blive kendt. - Jeg synes det er noget bullshit! Jeg blogger fordi, at jeg håber, at jeg kan inspirer nogen, & få et smil på læben af at læse mine indlæg, samt er det at blogge blevet min 'hobby' - jeg elsker at skrive, få respons på det jeg laver & tjekke andres blogge ud & få inspiration. 
& dem der mener at det er 'nemt' at have en blog, de burde selv lave én, for det er overhovedet ik' nemt efter min mening, det kræver forberedelse, vide hvad man vil opnå, sørge for at holde sin blog igang, & meget mere, men det kender i jo alt til! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar