1.4.13

1. månedsdag!

Hello søde læsere
Overskriften er '1. månedsdag', & det er den fordi, at jeg har haft bloggen i præcis en måned i dag, og tænkte derfor, at jeg lige ville lave et bette indlæg for at vise min kæmpe taknemmelighed!
På en måned er det lykkedes mig at få 79 faste læsere & 7500+ sidevisninger, & hvor er det virkelig fantastisk! Havde aldrig turde håbe på, at det ville gå som det gør, så tusinde tak skal i have!

Jeg tænker, at jeg på et tidspunkt vil lave en lille Give away, da jeg synes at ordet 'tak' er alt for lille, i forhold til hvor taknemmelig jeg er. 
Glæder mig rigtig meget til at lave en masse indlæg i fremtiden, & hvis i har forslag til indlæg, så kom endelig med dem!
Endnu engang; thank you! 

Kisses & peace from here

12 kommentarer:

  1. Tillykke med det! Kan godt forstå du er kommet så langt, når du har så fin en blog :)
    signne.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Signe, hvor er du bare sød! :-) ♥

      Slet
  2. Wow, det var sgu da flot! Og tillykke med det :-)
    Jeg takker for kommentaren på min blog - jeg vil rigtig gerne følges.
    Jeg følger dig nu, bare lad mig vide når du gør det samme! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! ♥
      Lyder super! Går ind & følger dig med det samme :-)

      Slet
  3. Hej Michelle! Tillykke med det hele, og tak for kommentaren på min blog, jeg vil meget gerne følges! :)

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Anna! - Lyder skønt, går ind & følger dig med det samme! :)

      Slet
  4. Thank you very much! I would like to follow each other :-)

    SvarSlet
  5. Lovely post:)
    Maybe you want to follow each other? Let me know:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you♥
      That sounds great! :-)

      Slet
  6. Oh, thank you so much! It mean a lot!
    I would like to follow each other! ♥

    SvarSlet
  7. Hej Michelle! (-:

    Stort tillykke - det er godt gået, jeg er meget imponeret. Men det er også en lækker blog du har dig. ♥ Du skrev en kommentar inde på min blog om vi kunne følges. - og det vil jeg meget gerne og er blevet fastlæser!

    Jeg håber du vil det samme.

    Knus♥

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Rebecca, det varmer virkelig at læse! ♥
      Lyder godt, går selvfølgelig ind & følger dig med det samme! ♥

      Slet