24.3.13

Ugens blog!

Så er det første gang, at jeg prøver at lave én 'ugens blog', & jeg synes virkelig, at det er utroligt hyggeligt at lave! Here we go!

Ugens blog er: http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

Denne blog ejes af Line på 31 år, & jeg synes virkelig, at hun formår at lave nogle skide gode indlæg hver evig eneste gang, fordi jeg kan sætte mig ind i den tekst, hun skriver. Det er som at få fortalt en lille 'historie' af hende som person, når man er inde på hendes blog, & altid en fornøjelse at læse Line's indlæg

Hun skide dygtig til at huske at vi læsere, (ihvertfald for mit vedkommende) gerne vil vide, hvem personen bag bloggen er, & hele tiden skriver om noget forskelligt. - Kan personligt bedst lide, at læse en blog, hvor der er flere emner, da jeg synes, at hvis der er ét bestemt emne, kan det hurtigt blive alt for ens i længden.
Kan klart anbefale at gå ind & tjekke Line's blog ud!


Sådan kommer mine 'ugens blog' indlæg til at foregå i fremtiden, & håber, at det falder ind hos nogle af læsere, & husk; at ugens blog bliver et indlæg, som kommer på bloggen hver søndag aften!

Hvad synes du om indlægget?
xoxo

4 kommentarer:

  1. Fint indlæg! Tror jeg vil tjekke hendes blog ud med det samme! :-)

    http://trypink.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg rigtig glad for, at du synes! :-) Synes jeg bestemt, at du skal gøre! - Du vil ik' fortryde det! (-;

      Slet
  2. I love it! So cool!
    Your post wonderful! Very nice!
    tini-tani BLOG

    SvarSlet