24.3.13

Ugens blog - Good or bad idea?

Jeg er typen, som altid kommer med de mærkeligste ideer, men denne gang synes jeg faktisk, at det var en ret god idé, jeg kom på. (eller måske ik', det vil tiden vise sig) Har nemlig tænkt mig, at hver søndag vil jeg vælge én 'ugens blog', af en af dem som jeg følger her på blogspot, da jeg synes at mange af jer, har nogle virkelig gennemførte blogge, & formår at lave nogle pisse fede indlæg, & dem vil jeg da gerne "reklamere" lidt for.
Men ville først lige høre, om der er stemning for det, da jeg selvfølgelig ik' vil lave det, hvis ingen synes, det kunne være en god idé, da det jo ville være spild af tid! Synes du at det kunne være en god idé, at jeg vælger en ugens blog hver søndag? :-)

Love&peace from here 
Billedet ejes ikke af mig



9 kommentarer:

  1. Super god ide.. Elsker sådan nogle indlæg :)

    http://www.svendsenblogs.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre, så ved jeg, at der i det mindste er én, som vil kunne lide det ;-)

      Slet
  2. Svar
    1. Godt at høre! Så begynder jeg helt sikkert på det! :-)

      Slet
  3. Super fed idee :-)
    Amaliejj.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Fed idé søde ! :)

    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet