20.3.13

Questions time!

Good morning 
I sidste uge lavede jeg et indlæg med 30 random facts om mig, så i kunne få et lidt bedre overblik over, hvem jeg er som person.

Nu tænkte jeg så, at jeg ville lave et indlæg, hvor i kan få lov til at stille mig en masse spørgsmål, så i kunne lære mig endnu bedre at kende, da det nok er lidt "sjovere" at vide hvem personen bag bloggen egentlig er. Jeg laver ikke en video, når jeg er færdig, men et indlæg hvor jeg besvarer spørgsmålene. 
Hav en fucking fabolous dag

Billedet ejes ikke af mig

14 kommentarer:

  1. Rigtig fint indlæg!
    - hvor længe har du blogget?

    Har en giveaway kørende på min blog om en Butter London-neglelak - kig forbi hvis det lyster!
    http://www.miekathrine.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    Knus Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Mie, svarer på dit spørgsmål i morgen, da jeg laver et indlæg med de spørgsmål jeg får :-)

      Kigger lige forbi!
      Knus

      Slet
  2. A great Post

    Glamupyourlifestyle.blogpspot.de

    SvarSlet
  3. I like second one, but I have to remind it to myself a bit more.



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlet
    Svar
    1. I know the feeling! It's sad, but true!

      Slet
  4. Love the second banner! Smiling and laughing is a cure and key for staying healthy.
    YuliConversations.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Good to hear! Yes it is - A smile can made my day ( :

      Slet
  5. Hej, du lagde en super sød kommentar på min blog, hvor du spurgte om vi skulle følges. Det vil jeg rigtig gerne, jeg følger dig nu<3

    www.byannacarlsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna, er jeg glad for, går ind & følger dig med det samme! ♥

      Slet
  6. * Hvad fik dig til at starte bloggen?
    * Hvor tror du, du vil være om fem år?
    * Hvordan ville du gerne have livet former sig (karriere, børn, bopæl m.v.).
    * Hvad fik dig til at vælge dit blognavn?
    * Hvad har du af kendetegn? (f.eks. altid glad/snakker med dig selv og lign.).

    ... Vender sikkert tilbage med flere, når jeg har gumlet lidt på det. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for spørgsmålene Line, der kommer et indlæg ved 16-tiden, hvor jeg bevarer dem :-)
      Knus

      Slet